Trusted Checkout van Chrono24

Koper

Handelaar

Trusted Checkout is de veiligste weg naar uw droomhorloge. U bestelt met gemak bij een handelaar naar keuze en betaalt via een derdenrekening. De handelaar wordt pas betaald als u uw horloge heeft ontvangen. Het team van Chrono24 staat altijd voor u klaar en zorgt voor een onbezorgde aankoop - van de betaling tot de verzending en eventuele retourzending.

Uw droomhorloge veilig kopen

Betaling via een derdenrekening

Betaling via een derdenrekening

U maakt uw geld eenvoudig over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan, totdat u uw droomhorloge in handen heeft. Pas dan wordt uw geld overgemaakt naar de handelaar.

Geselecteerde handelaren

Geselecteerde handelaren

Wij controleren elke handelaar zorgvuldig. De meeste handelaren hebben al honderden horloges via Chrono24 verkocht. Dubieuze praktijken worden niet getolereerd.

Persoonlijke support

Persoonlijke support

Bij ons heeft u altijd een persoonlijke aanspreekpartner. Samen met ons meertalige team overwint u spraakbarrières en communiceert u met handelaren van over de hele wereld.

14 dagen zichttermijn

14 dagen zichttermijn

Als u niet tevreden bent, kunt u het horloge binnen 14 dagen retourneren. U krijgt de koopprijs terug, zodra het horloge weer bij de handelaar is.

Vragen over Trusted Checkout

Aankoop

Wanneer is een aankoop via Trusted Checkout mogelijk?
Trusted Checkout-aanbod herkent u in de zoekresultaten en op aanbodsites aan het groene Trusted Checkout-symbool.
Hoe koop ik een product via Trusted Checkout?
Er zijn 2 manieren om via Trusted Checkout te bestellen: (1) via een aankoopverzoek of (2) via 'Nu kopen'. De handelaar beslist op welke manier u bij hem kunt bestellen.

Aankoopverzoek
Klik op de aanbodsite op de groene button Aankoopverzoek doen en vul uw afleveradres in. Daarna stuurt de verkoper u een persoonlijke offerte inclusief verzendkosten. Als u het bod accepteert, is het product besteld.

Nu kopen
Bij 'Nu kopen' kunt u het horloge bestellen zonder vooraf contact op te nemen met de verkoper. Het respectievelijke aanbod is in de zoekresultaten aangemerkt met de vermelding 'Nu kopen mogelijk'. Om een product te kopen, klikt u op de aanbodsite op de groene button Nu kopen. Vul uw afleveradres in en bestel het product. Daarna kiest u een betaalmethode uit en u maakt het geld over naar een derdenrekening.
Moet ik me voor de aankoop op Chrono24 registreren?
Ja. Zo kunnen we u bij vragen zo goed mogelijk terzijde staan en u over de actuele stand van zaken van uw bestelling informeren.
Hoe neem ik direct contact op met de handelaar?
Bij vragen over een product kunt u contact opnemen met de handelaar via de aangegeven contactgegevens. Vragen rondom uw Trusted Checkout-bestelling beantwoordt ons support team graag telefonisch (+1 646-887-3560) of per e-mail ().
Wat is 'Nu kopen' en hoe werkt het?
Via 'Nu kopen' kunt u het horloge bestellen zonder vooraf contact op te nemen met de handelaar. Het respectievelijke aanbod wordt in de zoekresultaten weergegeven met de vermelding 'Nu kopen mogelijk'.

Zo werkt 'Nu kopen':
  1. klik op de aanbodsite op de groene button Nu kopen.
  2. Vul uw afleveradres in en bestel het horloge.
  3. Vervolgens maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge ontvangen heeft.
Wat kost Trusted Checkout?
Voor de Trusted Checkout Service berekenen wij 3,5 % van het totaal van de artikelprijs en de verzending.

Betaling

Hoe kan ik voor een product betalen?
U kunt met een creditcard (VISA of MasterCard) of per overschrijving betalen. Welke betaalmethode beschikbaar is voor een product wordt aangegeven op de aanbodsite.

Om de betalingen af te wikkelen, werken wij met de betaaldienst Mangopay samen. Mangopay is een voor online-marktplaatsen gespecialiseerde betaaldienst, die deel uitmaakt van de Franse Credit Mutuel Arkea-groep.

Verzending

Hoe snel is het product beschikbaar?
Via Trusted Checkout aangeboden producten zijn in de regel meteen of op korte termijn beschikbaar. Exacte informatie vindt u op de betreffende aanbodsite.
Hoe lang duurt de levering en hoe hoog zijn de verzendkosten?
Bij een aankoopverzoek
Nadat u een aankoopverzoek hebt gedaan, stuurt de handelaar u een offerte inclusief de levertijd en de verzendkosten.

Bij 'Nu kopen'
Bij een aankoop via 'Nu kopen' worden de beschikbaarheid en de verzendkosten aangegeven op de aanbodsite.
Door welke pakketdienst wordt het product geleverd?
Over het algemeen bepaalt de handelaar met welke pakketdienst hij het product wil verzenden. In de verzendbevestiging ziet u de gekozen pakketdienst.
Kan ik de status van mijn verzending volgen?
Wij informeren u, zodra het product wordt verzonden en sturen u, indien voorhanden, een track & trace nummer.
Ben ik tegen beschadigingen tijdens het transport of diefstal verzekerd?
Trusted Checkout-bestellingen worden altijd verzekerd verzonden, voor zover u met de handelaar geen andere afspraken heeft gemaakt.
Tot welke waarde is de verzending verzekerd?
Over het algemeen wordt het product bij verzending voor de volledige waarde verzekerd.

Garantie

Kan ik aanspraak maken op speciale garantie bij een aankoop via Trusted Checkout?
Bij Trusted Checkout gelden de wettelijk geregelde bepalingen voor garantie. Er is geen sprake van uitbreiding van deze garantie.

Retour

Wat moet ik doen als ik het product wil retourneren?
Neem alstublieft telefonisch (+1 646-887-3560) of per e-mail () contact op met ons support team om de retournering te regelen.
Kan ik mijn bestelling ongedaan maken?
Neem binnen 14 dagen telefonisch (+1 646-887-3560) of per e-mail () contact op met ons support team. Wij documenteren uw melding, bevestigen dat hij binnen de zichttermijn ligt en leiden u door alle andere stappen.
Wie betaalt de kosten voor de retournering?
U betaalt de kosten voor de retournering. Houd er alstublieft rekening mee dat de verzending door de verzekering tot 250 euro kan kosten. Als u vragen heeft, helpt het support team van Chrono24 u telefonisch (+1 646-887-3560) of per e-mail ().
Zijn mijn gegevens veilig bij Chrono24?
Ja wij gebruiken de modernste beveiligingstechniek om uw persoonsgegevens tegen manipulatie, gedeeltelijk of volledig verlies en tegen onbevoegde toegang door derden te beschermen. Details vindt u in onze gegevensbescherming.
Worden mijn gegevens aan derden doorgegeven?
Wij gebruiken uw persoonsgegevens uitsluitend voor de afwikkeling van uw aankoopverzoek of bestelling. Uw gegevens worden niet doorgegeven aan onbevoegde derden. Details vindt u in onze gegevensbescherming.

Handelaar

Koper

Trusted Checkout is uw toegang tot de wereldwijde handel in luxe horloges. Door het veilige koopproces van Chrono24 wint u het vertrouwen van potentiële kopers en stijgen uw verkoopkansen. Ons team ondersteunt u bij de communicatie met kopers en zorgt voor een onbezorgde afwikkeling. Registreer nu voor Trusted Checkout!

Vertrouwen scheppen, nieuwe klanten werven

Veilige betalingsafwikkeling

Veilige betalingsafwikkeling

U verstuurt het horloge pas, nadat de koper het geld heeft overgemaakt naar een veilige derdenrekening. Daardoor bent u tegen achterstallige betalingen of pogingen tot oplichting beschermd.

Internationaal verkopen

Internationaal verkopen

Met Trusted Checkout bereikt u horlogeliefhebbers in meer dan 30 landen. De veilige betaling en de ondersteuning door Chrono24 versterken het vertrouwen van de klanten en verhogen de koopbereidheid.

Aantrekkelijke plaatsing

Aantrekkelijke plaatsing

Uw horloges verschijnen hoger in de zoekresultaten en bereiken meer potentiële kopers. Bovendien valt uw aanbod op door het Trusted Checkout symbool.

Spraakbarrières overwinnen

Spraakbarrières overwinnen

Wij nemen de communicatie met klanten graag van u over. Ons meertalige team staat altijd voor u klaar en helpt u om zaken te doen met kopers over de hele wereld.

Hoe functioneert Trusted Checkout?

  • 1. Aankoopverzoek
    De koper stuurt u een aankoopverzoek.
  • 2. Offerte
    Maak een offerte incl. verzendkosten.
  • 3. Accepteren
    De koper accepteert uw offerte.
  • 4. Betaling
    De koper maakt het geld over naar de derdenrekening.
  • 5. Verzending
    U verzendt het product.
  • 6. Uitbetaling
    Is alles in orde? Dan wordt het geld uitbetaald.