Heeft u vragen?

We helpen u graag verder.

Als u een horloge wilt bestellen, klikt u op de advertentiepagina op de groene button 'Kopen'. Indien u dit nog niet heeft gedaan, wordt u gevraagd in te loggen of een gebruikersaccount aan te maken. Daarna vult u uw bezorgadres in. Onder 'Kostenoverzicht' ziet u de volledige prijs van uw bestelling incl. verzendkosten. Houd er alstublieft rekening mee dat u eventueel nog invoerbelasting over dit bedrag moet betalen.

Let op: informeer altijd bij de douane naar de in uw land geldende invoerbepalingen, voordat u een internationale bestelling doet.

U heeft de volgende mogelijkheden om uw nieuwe horloge te betalen:

  • Betalen via de gratis escrowservice

    U maakt uw geld over naar een derdenrekening, waar het veilig blijft staan totdat u het horloge in handen heeft. U kunt hierbij per creditcard (VISA of Mastercard) of per bankoverschrijving betalen. Het team van Chrono24 staat altijd tot uw beschikking en zorgt voor een onbezorgde aankoop.

    Nadat u uw bezorgadres heeft ingevuld, leest en accepteert u de algemene verkoopvoorwaarden. Klik vervolgens op 'Product bestellen' om de bestelling af te ronden.

    Meer informatie over betalen via de escrowservice als onderdeel van de kopersbescherming vindt u hier: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm .

  • U betaalt de koopprijs rechtstreeks aan de verkoper.

    Hierbij maakt u geen gebruik van de gratis escrowservice van Chrono24. U maakt de koopprijs rechtstreeks per bankoverschrijving over naar de verkoper. Een betaling per creditcard is niet mogelijk.

    Nadat u uw bezorgadres heeft ingegeven, leest en accepteert u de algemene verkoopvoorwaarden. Klik vervolgens op 'Product bestellen' om de bestelling af te ronden. Zodra de verkoper uw bestelling heeft verwerkt, ontvangt u de betaalgegevens per e-mail. Nadat uw betaling is ontvangen, verstuurt de verkoper het product.

  • Bestelling bij een particuliere verkoper

    Als u bij een particuliere verkoper wilt kopen, is de escrowservice op Chrono24 de veiligste manier om het horloge te betalen. Daarbij maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge in handen heeft.

    Meer informatie vindt u hier: Horloge particulier kopen

Zodra de verkoper uw bestelling heeft verwerkt, ontvangt u de betaalgegevens per e-mail. Nadat uw betaling is ontvangen, verzendt de verkoper het product.

Op Chrono24 vindt u horloges gemakkelijk via de zoekbalk. De pagina met zoekresultaten biedt ook een breed scala aan filters.

Zoekbalk
De zoekbalk is de makkelijkste manier om een horloge te vinden, omdat u automatisch suggesties voor uw zoekopdracht krijgt terwijl u typt.

Pagina met zoekresultaten
De pagina met zoekresultaten heeft verschillende filters: filter bijvoorbeeld op merk, model, referentienummer of beschikbaarheid. U kunt de zoekresultaten ook sorteren op prijs, datum van plaatsing, relevantie en populariteit

Klik op Zoekopdracht opslaan om een zoekopdracht te bewaren en per e-mail op de hoogte te worden gehouden van nieuwe advertenties. De door u geselecteerde filters worden automatisch opgeslagen.
Nadat u via de zoekbalk naar een product heeft gezocht, kunt u het zoekresultaat via de filters in de lijst met zoekresultaten verder verfijnen. Filter bijvoorbeeld op merk, model, staat of materiaal. Door op Meer te klikken, verschijnen er extra filteropties. U kunt in elke filtercategorie meerdere opties tegelijk selecteren. Om een filter weer te deactiveren, verwijdert u het vinkje.

Via het keuzeveld rechts bovenaan de lijst kunt u de resultaten sorteren op prijs, datum, relevantie en populariteit. De standaardsortering kunt u aanpassen onder Instellingen in myChrono24.
Ja. Zo kunnen we u bij vragen zo goed mogelijk terzijde staan en u informeren over de actuele stand van zaken van uw bestelling.
De prijs die in de advertentie staat, is de prijs die de verkoper heeft ingevoerd. Er kunnen daarom bijkomende kosten ontstaan, zoals douanekosten, belastingen, verzend- en verzekeringskosten.

Voor de exacte prijs en de inbegrepen kosten dient u contact op te nemen met de aanbieder van het horloge. Hij of zij kan u ook vertellen of de douaneformaliteiten al dan niet door de expediteur worden afgehandeld. Voor de in uw land geldende regels kunt u contact opnemen met uw lokale douane.

Binnen de Europese Unie is de aankoop van een horloge vrij van douanekosten en invoerrechten. Bij import vanuit een land buiten de EU, bijvoorbeeld de VS, zijn behalve de aankoopprijs nog lage douanekosten en invoerrechten te betalen. Neem contact op met de douane voor exacte informatie.

Veel verkopers accepteren prijsvoorstellen. Om de verkoper een prijsvoorstel te doen, klikt u op de advertentiepagina op de button 'Prijsvoorstel doen'. Vul vervolgens uw prijsvoorstel en uw bezorgadres in. Lees en accepteer de algemene verkoopvoorwaarden en klik op 'Prijsvoorstel versturen'. De verkoper controleert uw voorstel en neemt contact met u op.

Als de verkoper geen prijsvoorstellen accepteert, staat deze optie niet bij het aanbod.
De verkoopprijs van een horloge bestaat uit meerdere componenten. In de eerste plaats is de prijs van het horloge zelf van belang. Bovendien kunnen er bijkomende kosten zijn voor verpakking, verzekering, verzending, btw en invoerrechten. Deze kosten kunnen verschillen tussen bestellingen bij handelaren in binnen- of buitenland. Neem contact op met de handelaar voor precieze informatie.
De prijs die in de advertentie staat, is de prijs die de verkoper heeft ingevoerd. Er kunnen daarom bijkomende kosten ontstaan, zoals douanekosten, belastingen, verzend- en verzekeringskosten.

Voor de exacte prijs en de inbegrepen kosten dient u contact op te nemen met de aanbieder van het horloge. Hij of zij kan u ook vertellen of de douaneformaliteiten al dan niet door de expediteur worden afgehandeld. Voor de in uw land geldende regels kunt u contact opnemen met uw lokale douane.

Binnen de Europese Unie is de aankoop van een horloge vrij van douanekosten en invoerrechten. Bij import vanuit een land buiten de EU, bijvoorbeeld de VS, zijn behalve de aankoopprijs nog lage douanekosten en invoerrechten te betalen. Neem contact op met de douane voor exacte informatie.

Betalen via de gratis escrowservice

U kunt per creditcard (VISA of MasterCard) of per bankoverschrijving betalen. De betaalgegevens ontvangt u meteen na uw bestelling. Helaas is een betaling via PayPal momenteel niet mogelijk. Meer informatie over betalen via de escrowservice als onderdeel van de kopersbescherming vindt u hier: https://www.chrono24.nl/about-us.htm. U betaalt de koopprijs rechtstreeks aan de verkoper Als u de koopprijs rechtstreeks aan de verkoper wilt betalen, kunt u dit per bankoverschrijving doen. Een betaling per creditcard is niet mogelijk. Bestelling bij een particuliere verkoper Als u bij een particuliere verkoper wilt kopen, is de escrowservice op Chrono24 de veiligste manier om het horloge te betalen. Daarbij maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge in handen heeft. Meer informatie vindt u hier: {0}Horloge particulier kopen{1} Let op: informeer, voordat u een internationale bestelling doet, bij de douane naar de in uw land geldende invoerbepalingen.
Wij raden de veilige betaling via de derdenrekening van Chrono24 aan. Maar wanneer u met creditcard of PayPal betaalt, let dan op het volgende:

U kunt zelf bepaalde veiligheidsregels in acht te nemen als u online met een creditcard koopt. Zorg dat u een versleutelde verbinding gebruikt. Die herkent u aan de aanduiding https en het slotje in de adresbalk van uw browser. Controleer uw creditcardafschriften regelmatig. Veel creditcardmaatschappijen hebben een zero liability policy, met uitzondering van nalatigheid. Dat betekent dat de klant niet aansprakelijk is in geval van misbruik. Als er ongeoorloofde betalingen met uw creditcard worden gedaan, neem dan zo snel mogelijk contact op met uw creditcardmaatschappij. Voor meer informatie en voorwaarden voor aankoop via PayPal kunt u rechtstreeks contact opnemen met PayPal. Houd er rekening mee dat als u een betaling doet aan 'Vrienden en familie', u niet profiteert van de kopersbescherming van PayPal en dat wij u dan ook niet kunnen ondersteunen.
In principe raden wij u aan de veilige Chrono24-escrowservice te gebruiken. Als dat niet mogelijk is, kunt u rekenen op de betrouwbaarheid van onze professionele handelaren. Iedere handelaar wordt namelijk tijdens het registratieproces uitgebreid gecontroleerd op identiteit en integriteit, onder meer aan de hand van een handelscertificaat en referenties van andere handelaren. Dus als een handelaar vooruitbetaling via overschrijving aanbiedt, is hij beslist betrouwbaar.

Als u bij een particuliere verkoper koopt, is vooruitbetaling via overschrijving daarentegen geen veilige methode. Als de particuliere verkoper aandringt op deze betalingsmethode en u het horloge echt wilt kopen, controleer dan in uw eigen belang de geloofwaardigheid van de verkoper en het aanbod. U kunt bijvoorbeeld vragen om referenties, om meer foto's van het horloge of om persoonlijke documenten. Een mogelijk alternatief voor vooruitbetaling is het gebruik van een externe escrowservice. Als u in het algemeen twijfelt aan de betrouwbaarheid van de verkoper, kunt u beter niet kopen.

Veel verkopers bieden de Chrono24-escrowservice aan. U stort uw geld op onze derdenrekening, waar het veilig blijft staan totdat u het horloge in handen heeft en overtuigd bent van de kwaliteit. Ons support team staat altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw aankoop soepel verloopt. Meer informatie over de Chrono24-escrowservice vindt u hier:

Bij een aankoop met kopersbescherming heeft u altijd een herroepingsrecht van 14 dagen. Als u de koopprijs rechtstreeks aan de handelaar betaalt, informeer dan vooraf wat de voorwaarden voor retournering zijn.

Als u bij een particuliere verkoper koopt, heeft u geen wettelijke zichttermijn. U kunt echter binnen 7 dagen na ontvangst van het horloge bezwaar indienen bij Chrono24.
In het geval van een herroeping betaalt u voor de retourzending. Houd er alstublieft rekening mee dat de verzendkosten door de verzekering tot 250 euro kunnen oplopen.
Als u via onze escrowservice heeft betaald en gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan binnen 14 dagen telefonisch +49 721 96693-920 of per e-mail contact op met ons support team. Wij noteren en bevestigen de tijdige ontvangst van uw herroeping, ondernemen alle verdere stappen en houden u op de hoogte.

Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.

Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.

Trusted Checkout is de veiligste manier om uw droomhorloge te kopen. U maakt uw geld over naar een derdenrekening, waar het veilig blijft staan totdat u het horloge in handen heeft. Pas daarna wordt de verkoper uitbetaald. Het team van Chrono24 staat altijd tot uw beschikking en zorgt voor een onbezorgde aankoop.

Lees meer over Trusted Checkout: https://www.chrono24.nl/about-us.htm
De Chrono24-kopersbescherming is in principe gratis voor u. Alleen bij betaling via de escrowservice met American Express (Amex) worden extra kosten in rekening gebracht, omdat deze betaalmethode voor ons met hoge kosten gepaard gaat. Deze kosten worden tijdens het aankoopproces aan u getoond bij de selectie van de beschikbare betaalmethoden.
Bij een aankoop met kopersbescherming gelden de wettelijk geregelde bepalingen voor garantie. Er is geen sprake van uitbreiding van deze garantie.
Advertenties waarbij een aankoop met kopersbescherming mogelijk is, herkent u aan het groene symbool op de betreffende advertentiepagina.
Als u bij een particuliere verkoper wilt kopen, is de escrowservice op Chrono24 de veiligste manier om voor het horloge te betalen. Daarbij maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge in handen heeft. Het team van Chrono24 ondersteunt u als de verkoop niet zo loopt als afgesproken.

Als de particuliere verkoper de escrowservice op Chrono24 niet aanbiedt, raden wij u aan hem of haar persoonlijk te ontmoeten op een veilige locatie. Een persoonlijke afwikkeling bij een erkende horlogehandelaar die uw horloge meteen kan controleren is in dat geval de veiligste manier. Alternatieven zijn betalen via PayPal of gebruikmaken van een externe escrowservice.
Bij de registratie wordt de identiteit en de professionaliteit van elke afzonderlijke handelaar uitvoerig gecontroleerd. Dit omvat onder andere een controle van het uittreksel uit het handelsregister en referenties van andere handelaren. Na de registratie wordt de feedback van klanten ook voortdurend meegenomen in de beoordeling.
De identiteit en betrouwbaarheid van elke handelaar die zich registreert bij Chrono24 wordt uitgebreid gecontroleerd. Het Trusted Seller-zegel wordt uitsluitend toegekend aan handelaren waarmee Chrono24 en gebruikers goede ervaringen hebben gehad.

De Trusted Seller is een professionele horlogehandelaar en verplicht zich ertoe bepaalde voorwaarden na te leven. Deze houden onder andere in dat

  • de op het platform en aan Chrono24 verstrekte gegevens over zijn persoon en bedrijf waarheidsgetrouw zijn
  • de verhandelde producten uitsluitend origineel en van betrouwbare herkomst zijn
  • de staat van de producten naar waarheid beschreven is en eventuele gebreken of schade in woord en beeld kenbaar worden gemaakt
  • aanvragen die via Chrono24 per e-mail verzonden zijn, in de regel binnen 5 werkdagen beantwoord worden.

De eerlijke afhandeling van de transacties is prioritair. In het geval van geschillen zal de handelaar samen met de klant een oplossing zoeken die voor beide partijen acceptabel is. De overtreding van een of meerdere voorwaarden kan leiden tot tijdelijke of permanente intrekking van het Trusted Seller-zegel of, bij zware overtredingen, zelfs van het lidmaatschap van Chrono24.
Horlogehandelaren mogen andere handelaren aanbevelen aan gebruikers op Chrono24. Zij kunnen maximaal 10 aanbevelingen doen. Alleen Trusted Sellers kunnen andere handelaren aanbevelen en zelf aanbevelingen ontvangen.
Een garantie is een aanvullende, vrijwillige service van de handelaar of fabrikant die een onvoorwaardelijke schadevergoeding garandeert. De garantie heeft meestal betrekking op de functionaliteit van bepaalde onderdelen of het hele horloge over een vooraf bepaalde periode.

Sommige online handelaren geven ook garanties voor bepaalde diensten. Zoek vooraf uit welke garanties door de handelaar worden gedekt en hoe lang ze geldig zijn. Controleer na aankoop of de garantiekaart een datum heeft en gestempeld of ondertekend is en of de bon overeenkomt met de garantiekaart. Anders kan het zijn dat de garantiekaart niet wordt geaccepteerd.
Voor handelaren op Chrono24 geldt de strikte richtlijn dat zij geen replica's en vervalsingen mogen aanbieden. Elke handelaar is verplicht het horloge nauwkeurig op echtheid te controleren en afwijkingen van de originele staat in de beschrijving aan te geven. Meer informatie vindt u in de Voorwaarden van de Echtheidsgarantie.
Op Chrono24 geldt de onvoorwaardelijke regel dat handelaren geen vervalste horloges mogen aanbieden. Professionele handelaren worden door ons gecontroleerd en bieden hun luxe horloges voor het grootste deel al jaren met succes aan op Chrono24. Het Trusted Seller-zegel is een extra indicatie van de betrouwbaarheid van een handelaar. Als wordt aangetoond dat een handelaar een replica aanbiedt, wordt hij of zij meteen door ons geblokkeerd.

Voor alle zekerheid kunt u het best zelf de werkelijke marktwaarde van uw horloge achterhalen voordat u het koopt. Horloges van Rolex, Breitling en andere luxemerken worden meestal niet voor een paar honderd euro aangeboden. Over het algemeen geldt: als een aanbieding te mooi klinkt om waar te zijn of als u twijfelt aan de echtheid van het horloge, koop het dan liever niet. Meld in plaats daarvan uw verdenking via de link 'Advertentie melden' in de advertentie.

Houd er alstublieft rekening mee dat authentieke merkhorloges bij een reparatie wel eens van onderdelen worden voorzien die niet exact overeenkomen met de originele onderdelen. Vooral voor vintage horloges is er soms een gebrek. In dat geval is de handelaar verplicht te vermelden welke onderdelen zijn vervangen.
U kunt een verdacht product direct via de advertentie melden. De link Advertentie melden vindt u in elke advertentie. Beschrijf alstublieft heel precies wat u is opgevallen. Vervolgens controleren wij uw melding en treffen, indien nodig, passende maatregelen.
Een garantie is een aanvullende, vrijwillige service van de handelaar of fabrikant die een onvoorwaardelijke schadevergoeding garandeert. De garantie heeft meestal betrekking op de functionaliteit van bepaalde onderdelen of het hele horloge over een vooraf bepaalde periode.

Sommige online handelaren geven ook garanties voor bepaalde diensten. Zoek vooraf uit welke garanties door de handelaar worden gedekt en hoe lang ze geldig zijn. Controleer na aankoop of de garantiekaart een datum heeft en gestempeld of ondertekend is en of de bon overeenkomt met de garantiekaart. Anders kan het zijn dat de garantiekaart niet wordt geaccepteerd.

Met Chrono24-kopersbescherming geniet u ook na het bestellen van uw horloge op Chrono24 bescherming. In het uitzonderlijke geval dat iets niet verloopt zoals gepland, kunt u rekenen op onze ondersteuning. Wij helpen u samen met de handelaar een bevredigende oplossing te vinden. Neem daarvoor uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de levering contact met ons op (support@chrono24.com).

Meer informatie over kopersbescherming vindt u hier: De Chrono24-kopersbescherming
Als u via onze escrowservice heeft betaald en gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan binnen 14 dagen telefonisch +49 721 96693-920 of per e-mail contact op met ons support team. Wij noteren en bevestigen de tijdige ontvangst van uw herroeping, ondernemen alle verdere stappen en houden u op de hoogte.

Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.

Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.
Een garantie is een aanvullende, vrijwillige service van de handelaar of fabrikant die een onvoorwaardelijke schadevergoeding garandeert. De garantie heeft meestal betrekking op de functionaliteit van bepaalde onderdelen of het hele horloge over een vooraf bepaalde periode.

Sommige online handelaren geven ook garanties voor bepaalde diensten. Zoek vooraf uit welke garanties door de handelaar worden gedekt en hoe lang ze geldig zijn. Controleer na aankoop of de garantiekaart een datum heeft en gestempeld of ondertekend is en of de bon overeenkomt met de garantiekaart. Anders kan het zijn dat de garantiekaart niet wordt geaccepteerd.
Met de Chrono24-kopersbescherming bent u vanaf het moment dat u uw horloge bestelt tot aan de eventuele retournering beschermd:

  • Betaling via de escrowservice
  • Echtheidsgarantie
  • 14 dagen wettelijk herroepingsrecht
  • Strenge richtlijnen voor handelaren
  • Verzekerde verzending
  • Quality & security team


Meer informatie over de Chrono24-kopersbescherming vindt u op https://www.chrono24.de/about-us.htm.
Als u via onze escrowservice heeft betaald en gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan binnen 14 dagen telefonisch +49 721 96693-920 of per e-mail contact op met ons support team. Wij noteren en bevestigen de tijdige ontvangst van uw herroeping, ondernemen alle verdere stappen en houden u op de hoogte.

Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.

Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.
De Chrono24-kopersbescherming is in principe gratis voor u. Alleen bij betaling via de escrowservice met American Express (Amex) worden extra kosten in rekening gebracht, omdat deze betaalmethode voor ons met hoge kosten gepaard gaat. Deze kosten worden tijdens het aankoopproces aan u getoond bij de selectie van de beschikbare betaalmethoden.
Bij een aankoop met kopersbescherming gelden de wettelijk geregelde bepalingen voor garantie. Er is geen sprake van uitbreiding van deze garantie.
Advertenties waarbij een aankoop met kopersbescherming mogelijk is, herkent u aan het groene symbool op de betreffende advertentiepagina.
Als u bij een particuliere verkoper wilt kopen, is de escrowservice op Chrono24 de veiligste manier om voor het horloge te betalen. Daarbij maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge in handen heeft. Het team van Chrono24 ondersteunt u als de verkoop niet zo loopt als afgesproken.

Als de particuliere verkoper de escrowservice op Chrono24 niet aanbiedt, raden wij u aan hem of haar persoonlijk te ontmoeten op een veilige locatie. Een persoonlijke afwikkeling bij een erkende horlogehandelaar die uw horloge meteen kan controleren is in dat geval de veiligste manier. Alternatieven zijn betalen via PayPal of gebruikmaken van een externe escrowservice.
De kosten en belastingen worden door de douaneautoriteiten geheven en dient u te betalen zodra het product het land van bestemming bereikt. In de meeste gevallen betaalt u de kosten en de belastingen aan de pakketdienst bij de bezorging.
De prijs die in de advertentie staat, is de prijs die de verkoper heeft ingevoerd. Er kunnen daarom bijkomende kosten ontstaan, zoals douanekosten, belastingen, verzend- en verzekeringskosten.

Voor de exacte prijs en de inbegrepen kosten dient u contact op te nemen met de aanbieder van het horloge. Hij of zij kan u ook vertellen of de douaneformaliteiten al dan niet door de expediteur worden afgehandeld. Voor de in uw land geldende regels kunt u contact opnemen met uw lokale douane.

Binnen de Europese Unie is de aankoop van een horloge vrij van douanekosten en invoerrechten. Bij import vanuit een land buiten de EU, bijvoorbeeld de VS, zijn behalve de aankoopprijs nog lage douanekosten en invoerrechten te betalen. Neem contact op met de douane voor exacte informatie.
Als u een product in uw land importeert, kan het zijn dat u invoerrechten en btw moet betalen. Deze worden door de douaneautoriteiten geheven en dient u te betalen zodra het product het land van bestemming bereikt. Neem voor exacte informatie contact op met de douane.
De verkoper beantwoordt graag alle vragen over eigenschappen, beschikbaarheid, staat en verzending. Als u de verkoper een vraag wilt stellen, klikt u op de advertentiepagina op de button 'Contact opnemen met de verkoper'.
Op Chrono24 vindt u horloges gemakkelijk via de zoekbalk. De pagina met zoekresultaten biedt ook een breed scala aan filters.

Zoekbalk
De zoekbalk is de makkelijkste manier om een horloge te vinden, omdat u automatisch suggesties voor uw zoekopdracht krijgt terwijl u typt.

Pagina met zoekresultaten
De pagina met zoekresultaten heeft verschillende filters: filter bijvoorbeeld op merk, model, referentienummer of beschikbaarheid. U kunt de zoekresultaten ook sorteren op prijs, datum van plaatsing, relevantie en populariteit

Klik op Zoekopdracht opslaan om een zoekopdracht te bewaren en per e-mail op de hoogte te worden gehouden van nieuwe advertenties. De door u geselecteerde filters worden automatisch opgeslagen.
Bij de registratie wordt de identiteit en de professionaliteit van elke afzonderlijke handelaar uitvoerig gecontroleerd. Dit omvat onder andere een controle van het uittreksel uit het handelsregister en referenties van andere handelaren. Feedback van klanten wordt ook meegenomen in de beoordeling.
Als een verkoper niet snel reageert, kan dit verschillende redenen hebben. Chrono24 is een internationaal opererend online platform met verkopers uit verschillende landen. Veel handelaren zijn op nationale feestdagen en tijdens vakanties gesloten. Zelfs bij een hoge vraag kan het gebeuren dat aanvragen met enige vertraging worden beantwoord. Neem alstublieft contact op met de verkoper in een van de talen die naast het contactformulier staan vermeld en geef hem of haar de tijd om te antwoorden op uw berichten.
Definities van de belangrijkste vaktermen vindt u in ons Horloge-lexicon.

U vindt het eenvoudigst een horloge op Chrono24 via de zoekfunctie. Nadat u een zoekopdracht heeft uitgevoerd, heeft u verschillende filters tot uw beschikking – o.a. 'model', 'jaar' en 'prijs' – om uw zoekresultaten verder in te perken.

U kunt een zoekopdracht ook opslaan. Wij stellen u vervolgens op de hoogte als er nieuwe resultaten voor uw zoekopdracht zijn.
In myChrono24 vindt u een overzicht van uw opgeslagen zoekopdrachten onder Opgeslagen zoekopdrachten. Daar kunt u de meest recente zoekresultaten voor uw individuele zoekopdrachten bekijken, de zoekopdrachten verwijderen en notificaties in- of uitschakelen. Door te klikken op Bewerken kunt individuele zoekopdrachten een andere naam geven.
U vindt al uw opgeslagen advertenties onder 'Mijn favorieten' in myChrono24, zodat u ze snel terug kunt vinden. Door op het hartje in de rechterbovenhoek van een advertentie te klikken, kunt u hem aan uw favorieten toevoegen. Door nog een keer op het hartje te klikken, wordt de advertentie weer uit uw favorieten verwijderd. Als een van de advertenties in de tussentijd niet meer beschikbaar is, kunt u hem niet meer bekijken.
Als u bij een particuliere verkoper wilt kopen, is de escrowservice op Chrono24 de veiligste manier om voor het horloge te betalen. Daarbij maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge in handen heeft. Het team van Chrono24 ondersteunt u als de verkoop niet zo loopt als afgesproken.

Als de particuliere verkoper de escrowservice op Chrono24 niet aanbiedt, raden wij u aan hem of haar persoonlijk te ontmoeten op een veilige locatie. Een persoonlijke afwikkeling bij een erkende horlogehandelaar die uw horloge meteen kan controleren is in dat geval de veiligste manier. Alternatieven zijn betalen via PayPal of gebruikmaken van een externe escrowservice.
Als u via onze escrowservice heeft betaald en gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan binnen 14 dagen telefonisch +49 721 96693-920 of per e-mail contact op met ons support team. Wij noteren en bevestigen de tijdige ontvangst van uw herroeping, ondernemen alle verdere stappen en houden u op de hoogte.

Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.

Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.
In het geval van een herroeping betaalt u voor de retourzending. Houd er alstublieft rekening mee dat de verzendkosten door de verzekering tot 250 euro kunnen oplopen.

Als u een afwijkend bezorgadres wilt gebruiken, geef dan het volledige nieuwe adres door via de button 'Contact opnemen met Chrono24'. Wij regelen de rest.

Houd er alstublieft rekening mee dat u bij een creditcardbetaling binnen een paar minuten een reactie van het systeem krijgt. Indien u geen betaalbevestiging of zelfs een foutmelding krijgt, kan dit de volgende oorzaken hebben:

1. Uw creditcard is niet geregistreerd voor 3D Secure (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). Hierover kunt u het best contact opnemen met uw bank.

2. De betaallimiet van uw creditcard is overschreden. U kunt deze limiet bij uw creditcardmaatschappij laten verhogen.

Hartelijk bedankt voor uw betaling. In myChrono24 kunt u onder 'Kopen' de betaling bevestigen met de button 'Ja, ik heb betaald'.

Wij stellen u op de hoogte zodra we uw betaling hebben ontvangen. Betalingsherinneringen kunt u als niet verzonden beschouwen. Deze berichten worden automatisch gegenereerd en stopgezet zodra de betaling is ontvangen.

Houd er alstublieft rekening mee dat een overschrijving 2 tot 3 werkdagen duurt.

De beschikbaarheid en levertijd worden aangegeven op de advertentiepagina. Houd er alstublieft rekening mee dat de levertijd ingaat op het moment dat de betaling is ontvangen. De verkoper beantwoordt graag al uw vragen omtrent de verzending. Als u de verkoper een vraag wilt stellen, klikt u op de advertentiepagina op de button 'Contact opnemen met de verkoper'.
Producten zijn over het algemeen meteen of op korte termijn beschikbaar. Exacte informatie vindt u op de betreffende advertentiepagina.
Over het algemeen bepaalt de handelaar met welke verzendservice hij het product verzendt. In de verzendbevestiging staat welke verzendservice dit is.
Zodra het product wordt verzonden, stellen wij u per e-mail op de hoogte. Wij sturen u ook, indien voorhanden, een track-and-tracecode.
Voor zover u geen andere overeenkomst met de verkoper heeft gesloten, wordt elk horloge dat met de Chrono24-kopersbescherming wordt gekocht voor de volledige waarde verzekerd verzonden – ook vanuit het buitenland. Als u van een particulier koopt, dient u de verzending rechtstreeks met de verkoper te bespreken.
Het product is bij verzending voor de volledige waarde verzekerd.
Als u via onze escrowservice heeft betaald en gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan binnen 14 dagen telefonisch +49 721 96693-920 of per e-mail contact op met ons support team. Wij noteren en bevestigen de tijdige ontvangst van uw herroeping, ondernemen alle verdere stappen en houden u op de hoogte.

Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.

Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.
Als u via onze escrowservice heeft betaald en gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan binnen 14 dagen telefonisch +49 721 96693-920 of per e-mail contact op met ons support team. Wij noteren en bevestigen de tijdige ontvangst van uw herroeping, ondernemen alle verdere stappen en houden u op de hoogte.

Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.

Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.

Hartelijk bedankt voor uw betaling. In myChrono24 kunt u onder 'Kopen' de betaling bevestigen met de button 'Ja, ik heb betaald'.

Wij stellen u op de hoogte zodra we uw betaling hebben ontvangen. Betalingsherinneringen kunt u als niet verzonden beschouwen. Deze berichten worden automatisch gegenereerd en stopgezet zodra de betaling is ontvangen.

Houd er alstublieft rekening mee dat een overschrijving 2 tot 3 werkdagen duurt.

De beschikbaarheid en levertijd worden aangegeven op de advertentiepagina. Houd er alstublieft rekening mee dat de levertijd ingaat op het moment dat de betaling is ontvangen. De verkoper beantwoordt graag al uw vragen omtrent de verzending. Als u de verkoper een vraag wilt stellen, klikt u op de advertentiepagina op de button 'Contact opnemen met de verkoper'.

Als u een afwijkend bezorgadres wilt gebruiken, geef dan het volledige nieuwe adres door via de button 'Contact opnemen met Chrono24'. Wij regelen de rest.

Hartelijk bedankt voor uw betaling. In myChrono24 kunt u onder 'Kopen' de betaling bevestigen met de button 'Ja, ik heb betaald'.

Wij stellen u op de hoogte zodra we uw betaling hebben ontvangen. Betalingsherinneringen kunt u als niet verzonden beschouwen. Deze berichten worden automatisch gegenereerd en stopgezet zodra de betaling is ontvangen.

Houd er alstublieft rekening mee dat een overschrijving 2 tot 3 werkdagen duurt.

We verzoeken verkopers met klem binnen 5 dagen te antwoorden. Veel verkopers ontvangen dagelijks talrijke aanvragen, wat af en toe voor vertraging kan zorgen. U kunt ook proberen telefonisch contact op te nemen met de verkoper. In de meeste gevallen vindt u het telefoonnummer op de advertentiepagina onder 'Verkoper'.
Bij vragen over een product kunt u contact opnemen met de handelaar via de aangegeven contactgegevens. Vragen rondom uw aankoop met kopersbescherming beantwoordt ons support team graag telefonisch (+49 721 96693-920) of per e-mail ().
Als u via onze escrowservice heeft betaald en gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan binnen 14 dagen telefonisch +49 721 96693-920 of per e-mail contact op met ons support team. Wij noteren en bevestigen de tijdige ontvangst van uw herroeping, ondernemen alle verdere stappen en houden u op de hoogte.

Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.

Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.

Bij een betaling via de escrowservice

De koper maakt de koopprijs over naar de derdenrekening. Daar blijft het geld veilig staan totdat de koper het product heeft ontvangen en dit heeft bevestigd. Uiterlijk 7 dagen nadat de koper de ontvangst heeft bevestigd, geven we de betaling vrij. De betaling kan ook eerder worden vrijgegeven als de koper daarmee instemt. Als de koper de koopprijs rechtstreeks aan u betaalt, neem dan zelf contact op met de koper. In dit geval raden wij aan de verkoop altijd via een vooruitbetaling af te wikkelen.
Als u uw advertentie niet op Chrono24 kunt vinden, kan dat de volgende redenen hebben:
  1. De handmatige controle heeft nog niet plaatsgevonden.
  2. Voor de veiligheid van alle Chrono24-gebruikers controleren wij nieuwe advertenties handmatig. Dit gebeurt uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. De activatie duurt over het algemeen 1 à 3 werkdagen.
  3. De veiligheidsfoto's zijn niet correct. In dit geval heeft u een e-mail ontvangen met het verzoek de veiligheidsfoto's in uw myChrono24-account te updaten.
  4. Uw gebruikersaccount is nog niet geactiveerd. Controleer alstublieft of u op de link in de activeringsmail heeft geklikt en uw gebruikersaccount heeft bevestigd.
  5. In sommige landen moeten wij de identiteit van particuliere verkopers verifiëren. Het is mogelijk dat uw gegevens nog niet zijn gecontroleerd. Houd er alstublieft rekening mee dat het controleren van uw identiteitsdocumenten 1 à 3 werkdagen in beslag kan nemen.
  6. Wij hebben ook belastinggegevens van u nodig: als u in de EU belastingplichtig bent, geef dan uw btw-nummer op.

U kunt de waarde van uw horloge eenvoudig berekenen op Chrono24 – uiteraard gratis. Selecteer het model en de staat en wij vergelijken uw horloge met een wereldwijd aanbod van 500.000 horloges. Vervolgens bevelen wij een vraagprijs aan, waarmee u de hoogst mogelijke verkoopprijs behaalt.
Naar de waardebepaling

Als online marktplaats brengt Chrono24 horlogeliefhebbers van over de hele wereld bij elkaar. Het koopproces vindt daarbij altijd tussen de koper en de verkoper plaats. Daarom kopen, taxeren of controleren wij ook geen handelswaar. Wij raden u aan om uw horloge via een advertentie te verkopen.
Het referentienummer beschrijft het model (of de modelvariant) van uw horloge en kan uit meerdere cijfers en letters bestaan. Bij sommige merken vindt u dit nummer op de achterkant van het deksel (niet te verwarren met het kastnummer), op de bandaanzet of gegraveerd in de wijzerplaat. Het referentienummer is daarnaast ook terug te vinden in de documenten van uw horloge of op uw factuur. Indien u het referentienummer niet terugvindt, zoek dan afbeeldingen op internet en vergelijk deze met uw horloge. Dit korte onderzoek zal u in de meeste gevallen verder helpen.
Op Chrono24 kunnen particuliere verkopers accessoires gratis verkopen.

Kies Horloge verkopen en vervolgens Toebehoren verkopen in het menu om een advertentie op te stellen.
Chrono24 werkt momenteel niet samen met een pakketdienst. Informeer alstublieft van tevoren bij een lokale pakketdienst over de voorwaarden voor het verzenden van producten met een hoge waarde. Verzend het product voor de volledige waarde verzekerd en met Track & Trace. De ontvanger dient te tekenen voor de ontvangst van het pakket. Bij een internationale retourzending dient u expliciet te vermelden dat het om een retourzending gaat, zodat de douane geen invoerbelasting over het pakket heft.

U kunt uw advertentie op elk gewenst moment bewerken in myChrono24 (momenteel alleen op de website van Chrono24 en niet via de app). Ga hiervoor naar het menupunt 'Advertenties' en klik vervolgens onder de advertentie op 'Advertentie wijzigen'.

Als u de prijs, de fabrikant of het model wilt wijzigen, neemt u via het onderstaande contactformulier contact met ons op.
De koper betaalt normaal gesproken via de escrowservice op Chrono24. Dat houdt in dat hij of zij de koopprijs overmaakt naar een veilige derdenrekening. Vervolgens verzendt u het horloge naar de koper. De verkoopprijs wordt bijgeschreven op uw bankrekening zodra het horloge veilig is aangekomen.

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een koper of verkoper in zijn of haar land geen gebruik kan maken van de escrowservice. Laat de koper weten wat de door u gewenste betaalmethode is, bijv. PayPal of een bankoverschrijving. Chrono24 geeft deze betaalgegevens door aan de koper.

Meer informatie over de escrowservice vindt u hier.

Vanzelfsprekend kunt u het product ook persoonlijk aan de koper overhandigen. We raden u aan voor een beveiligde locatie te kiezen, bijvoorbeeld bij een juwelier. In plaats daarvan kunt u ook gebruikmaken van de escrowservice als veilige betaalmethode. Lees alstublieft ook onze Veiligheidstips.

Als u uw horloge niet binnen 6 maanden verkoopt, krijgt u de advertentiekosten terug. De voorwaarden zijn dat uw horloge 6 maanden online heeft gestaan op Chrono24, niet is verkocht en nog in uw bezit is. Als bewijs dient u ons na afloop van deze 6 maanden 2 foto's van uw horloge sturen. Op deze foto's dient het horloge een door ons voorgeschreven tijd aan te geven. Neem hiervoor contact met ons op via het onderstaande contactformulier.

Houd er alstublieft rekening mee dat volgens onze algemene voorwaarden voor particuliere verkopers een terugbetaling niet mogelijk is als het horloge in de tussentijd op een andere manier is verkocht.
Wij willen de bezoekers van onze horlogemarktplaats altijd de hoogste kwaliteit bieden. Om de advertenties op Chrono24 actueel te houden, controleren wij elke 3 maanden per e-mail of de aangeboden producten nog beschikbaar zijn. Als u uw advertentie niet bevestigt, wordt deze na een week automatisch verwijderd.

Om de advertenties op Chrono24 actueel te houden, controleren wij regelmatig per e-mail of de aangeboden producten nog beschikbaar zijn. Als u uw advertentie niet bevestigt, wordt deze na een week automatisch verwijderd. Wij reactiveren uw advertentie graag voor u. Neem hiervoor alstublieft contact met ons op via het onderstaande contactformulier.

U kunt uw advertenties eenvoudig beheren in myChrono24. Daar vindt u alle belangrijke informatie in een oogopslag.
Uw advertentie staat in eerste instantie 3 maanden online. Als u uw horloge in deze periode niet heeft verkocht, kunt u de advertentie met nog eens 3 maanden verlengen of verwijderen. Bij verlenging kunnen wij vragen om een bewijs dat het horloge nog steeds in uw bezit is.
Wanner u uw horloge niet binnen 6 maanden verkoopt, krijgt u van ons de advertentiekosten terug. Als voorwaarde geldt daarbij dat uw horloge 6 maanden lang op Chrono24 online moet hebben gestaan, niet verkocht is en zich nog in uw bezit bevindt. Daarvoor moet u na afloop van deze 6 maanden binnen 4 weken aantonen dat het horloge nog in uw bezit is.
Als u uw advertentie niet op Chrono24 kunt vinden, kan dit de volgende oorzaken hebben:
  1. Wij hebben uw advertentie nog niet gecontroleerd. Voor de veiligheid van alle Chrono24-gebruikers controleren wij nieuwe advertenties handmatig - dit duurt over het algemeen 1 tot 2 werkdagen.
  2. De veiligheidsfoto's zijn niet correct. Update deze alstublieft in myChrono24.
  3. Als u via een overschrijving heeft betaald, wordt de advertentie pas vrijgegeven nadat het geld op onze rekening is bijgeschreven. Bij internationale overschrijvingen kan dit meerdere dagen duren.
  4. Uw gebruikersaccount is nog niet geactiveerd. Controleer alstublieft of u uw account heeft bevestigd via de link in de activeringsmail.
Uw advertentie staat in eerste instantie 3 maanden online. Als u uw horloge in deze periode niet heeft verkocht, kunt u de advertentie met nog eens 3 maanden verlengen of verwijderen. Bij verlenging kunnen wij vragen om een bewijs dat het horloge nog steeds in uw bezit is.
Uw advertentie staat in eerste instantie 3 maanden online. Als u uw horloge in deze periode buiten het platform om verkoopt of u het niet meer wilt verkopen, kunt u uw advertentie op elk moment verwijderen in uw Chrono24-account.

Een advertentie plaatsen op Chrono24 is zeer eenvoudig met onze advertentie-assistent. U heeft alleen het referentienummer van uw horloge nodig. U kunt het model ook handmatig uitkiezen. Klik daarvoor op 'Verder zonder referentienummer'. Meer informatie vindt u hier: Succesvol verkopen op Chrono24

Als particuliere verkoper kunt u maximaal 10 advertenties tegelijkertijd publiceren. Particuliere verkopers mogen producten niet professioneel verkopen. Wij behouden ons daarom het recht voor om advertenties van particuliere verkopers niet te publiceren als deze een professionele indruk maken.

Registreer u als handelaar als u professioneel wilt verkopen op Chrono24. Meer informatie vindt u hier.
Er zijn geen speciale voorwaarden voor verzamelaars. Bied elk horloge wel apart aan.
Op Chrono24 kunnen particuliere verkopers accessoires gratis verkopen.

Kies Horloge verkopen en vervolgens Toebehoren verkopen in het menu om een advertentie op te stellen.
U verkoopt uw horloge veilig via de escrowservice op Chrono24. Dat houdt in dat u het horloge pas verzendt nadat de koper het bedrag heeft overgemaakt naar een derdenrekening. Zodra het product bij de koper is aangekomen, wordt de koopprijs aan u uitbetaald.

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een koper of verkoper in zijn of haar land geen gebruik kan maken van de escrowservice. In dat geval betaalt de koper u rechtstreeks. Laat hem of haar weten wat de door u gewenste betaalmethode is, bijv. PayPal of een bankoverschrijving.

Meer informatie over verkopen via de escrowservice vindt u hier.
Wanner u uw horloge niet binnen 6 maanden verkoopt, krijgt u van ons de advertentiekosten terug. Als voorwaarde geldt daarbij dat uw horloge 6 maanden lang op Chrono24 online moet hebben gestaan, niet verkocht is en zich nog in uw bezit bevindt. Daarvoor moet u na afloop van deze 6 maanden binnen 4 weken aantonen dat het horloge nog in uw bezit is.
Het verkrijgen van een offerte is voor u 100% gratis en vrijblijvend.
U vindt een track-and-tracecode op uw UPS-verzendlabel waarmee u de actuele leverstatus op elk gewenst moment kunt bekijken. Voor individuele vragen kunt u ook een e-mail sturen naar .
Nee, de verzendkosten worden volledig door ons gedekt.
Om uw horloge te verzenden, krijgt u van ons een vooraf ingevuld UPS-verzendlabel dat u uitprint en op het pakket plakt. U kunt uw pakket dan gemakkelijk bij u laten afhalen op een datum naar keuze of het zelf afgeven in een UPS Access Point bij u in de buurt. Het ophalen vindt plaats binnen een vooraf bepaalde periode van ten minste 5 uur tussen 10.00 en 16.00 uur. Als het gewicht van het pakket hoger is dan het op het verzendlabel vermelde gewicht, nemen wij uiteraard de extra kosten voor onze rekening. Verpak het horloge veilig voor transport: de eenvoudigste manier is om het horloge en de papieren in de daarvoor bestemde vakken in de doos te doen en ze in een geschikte verpakking te verpakken. Hier vindt u gedetailleerde instructies voor de verzending.
Wanneer UPS uw zending persoonlijk afhaalt of wanneer u hem afgeeft bij een UPS Access Point, is een verzekering voor de volledige waarde van de goederen inbegrepen. Deze service is voor u gratis. Er ontstaan ook geen kosten in geval van een retourzending.
De aanwezigheid van de originele doos en originele papieren leidt tot een hogere verkoopprijs. U kunt uw horloge echter ook zonder toebehoren verkopen.
Om de exacte waarde van uw horloge te bepalen, hebben we er foto's van nodig. Hoe meer foto's we hebben, hoe nauwkeuriger we de waarde kunnen inschatten.
Onze offerte is 7 dagen geldig.
Wanneer u een horloge in commissie geeft dat u al particulier op Chrono24 heeft aangeboden, deactiveren wij de betreffende advertentie.
U kunt uw eigen advertenties opstellen of wij kunnen de gegevens van uw website voor u importeren. In uw Market Portal kunt u uw eigen advertenties aanmaken - daarvoor zijn allerlei handige functies beschikbaar. Ongeacht uw gekozen pakket, kunt u 16 foto's aan uw advertentie toevoegen. Het importeren van uw website kan vanaf 50 advertenties. De gegevens worden automatisch geïmporteerd en dagelijks bijgewerkt.
Bij het importeren van gegevens van uw website worden de advertenties exact overgenomen. Wijzigingen op uw website worden dus automatisch op Chrono24 getoond.

Bij handmatige input verwijdert of bewerkt u uw advertenties zelf in uw account. Selecteer hiervoor onder Mijn advertenties de optie Advertenties bewerken/verwijderen. Vul uw wijzigingen in het formulier in en sla de advertentie op.
Zo registreert u zich in slechts enkele stappen als professionele handelaar bij Chrono24:
  1. Vul uw persoonlijke gegevens in
  2. Sla uw betaalgegevens op (creditcard of, binnen Europa, SEPA-betaling)
  3. Stuur documenten ter verificatie op
Hierna kunt u meteen al uw eerste advertenties uploaden. Maar voordat uw advertenties worden gepubliceerd, moet Chrono24 uw handelaarsaccount vrijgeven. Houd er rekening mee dat dit pas gebeurt nadat uw gegevens en documenten zijn gecontroleerd. Upload of stuur ons daarom kopieën van de volgende documenten per e-mail, fax of post:
  • Uittreksel uit het handelsregister
  • Bewijs van adres (telefoonrekening, elektriciteitsrekening, o.i.d.)
Maak gebruik van de gratis proefperiode van 30 dagen om Chrono24 uitvoerig te testen en meld u nu aan:

Bedankt voor je interesse!

Heb je vragen over Chrono24 als werkgever of ben je geïnteresseerd in een baan bij ons bedrijf?
Neem dan een kijkje op onze vacaturepagina. Daar vind je onze contactgegevens en alle actuele vacatures: https://about.chrono24.com/jobs/

Wij willen u erop wijzen dat vragen die via dit menuonderdeel worden gesteld moeilijk in te delen zijn. Daardoor kan het langer duren voordat wij reageren.

Wij willen u zo snel mogelijk helpen. Daarom is het belangrijk dat u controleert of uw vraag misschien beter bij een ander menuonderdeel past.

Is uw vraag niet beantwoord?

Neem contact op met onze klantenservice.

Bijlagen

Geaccepteerde formaten zijn: .pdf, .png, .jpg, .gif en .tif. Maximale datagrootte: 32 MB.

Wij verwerken uw contactgegevens zodat wij u kunnen helpen met uw verzoek. Meer informatie hierover vindt u in ons privacybeleid.

Verplicht veld

Meer informatie

Vind de antwoorden op veelgestelde vragen over Chrono24.

Veelgestelde vragen bekijken

Meer informatie over ons

Werp een blik achter de schermen en kom meer te weten over Chrono24.

Meer informatie