Inloggen of registreren

Heeft u vragen?
We helpen u graag verder.

Hoe bestel ik een horloge?

Als u een horloge wilt bestellen, klikt u op de advertentiepagina op de groene button 'Kopen'. Indien u dit nog niet heeft gedaan, wordt u gevraagd in te loggen of een gebruikersaccount aan te maken. Daarna vult u uw bezorgadres in. Onder 'Kostenoverzicht' ziet u de volledige prijs van uw bestelling incl. verzendkosten. Houd er alstublieft rekening mee dat u eventueel nog invoerbelasting over dit bedrag moet betalen.

Let op: informeer altijd bij de douane naar de in uw land geldende invoerbepalingen, voordat u een internationale bestelling doet.

U heeft de volgende mogelijkheden om uw nieuwe horloge te betalen:

  • Betaling via de gratis Trusted Checkout

    U maakt uw geld over naar een derdenrekening, waar het veilig blijft staan totdat u het horloge in handen heeft. U kunt hierbij per creditcard (VISA of Mastercard) of per bankoverschrijving betalen. Het team van Chrono24 staat altijd tot uw beschikking en zorgt voor een onbezorgde aankoop.

    Nadat u uw bezorgadres heeft ingevuld, leest en accepteert u de algemene verkoopvoorwaarden. Klik vervolgens op 'Product bestellen' om de bestelling af te ronden.

    Lees meer over Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • U betaalt de koopprijs rechtstreeks aan de verkoper.

    Hierbij maakt u geen gebruik van de gratis escrowservice van Chrono24. U maakt de koopprijs rechtstreeks per bankoverschrijving over naar de verkoper. Een betaling per creditcard is niet mogelijk.

    Nadat u uw bezorgadres heeft ingegeven, leest en accepteert u de algemene verkoopvoorwaarden. Klik vervolgens op 'Product bestellen' om de bestelling af te ronden. Zodra de verkoper uw bestelling heeft verwerkt, ontvangt u de betaalgegevens per e-mail. Nadat uw betaling is ontvangen, verstuurt de verkoper het product.

  • Bestelling bij een particuliere verkoper

    Als u bij een particuliere verkoper wilt kopen, is de escrowservice op Chrono24 de veiligste manier om het horloge te betalen. Daarbij maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge in handen heeft.

    Meer informatie vindt u hier: Horloge particulier verkopen

Zodra de verkoper uw bestelling heeft verwerkt, ontvangt u de betaalgegevens per e-mail. Nadat uw betaling is ontvangen, verzendt de verkoper het product.

Hoe zoek ik een horloge op Chrono24?
Op Chrono24 vindt u horloges gemakkelijk via de zoekbalk. De pagina met zoekresultaten biedt ook een breed scala aan filters.

Zoekbalk
De zoekbalk is de makkelijkste manier om een horloge te vinden, omdat u automatisch suggesties voor uw zoekopdracht krijgt terwijl u typt.

Pagina met zoekresultaten
De pagina met zoekresultaten heeft verschillende filters: filter bijvoorbeeld op merk, model, referentienummer of beschikbaarheid. U kunt de zoekresultaten ook sorteren op prijs, datum van plaatsing, relevantie en populariteit

Klik op Zoekopdracht opslaan om een zoekopdracht te bewaren en per e-mail op de hoogte te worden gehouden van nieuwe advertenties. De door u geselecteerde filters worden automatisch opgeslagen.
Hoe filter ik de zoekresultaten op bepaalde advertenties?
Nadat u via de zoekbalk naar een product heeft gezocht, kunt u het zoekresultaat via de filters in de lijst met zoekresultaten verder verfijnen. Filter bijvoorbeeld op merk, model, staat of materiaal. Door op Meer te klikken, verschijnen er extra filteropties. U kunt in elke filtercategorie meerdere opties tegelijk selecteren. Om een filter weer te deactiveren, verwijdert u het vinkje.

Via het keuzeveld rechts bovenaan de lijst kunt u de resultaten sorteren op prijs, datum, relevantie en populariteit. De standaardsortering kunt u aanpassen onder Instellingen in myChrono24.
Moet ik me voor de aankoop op Chrono24 registreren?
Ja. Zo kunnen we u bij vragen zo goed mogelijk terzijde staan en u informeren over de actuele stand van zaken van uw bestelling.
Het gaat om een advertentie uit het buitenland. Waar moet ik op letten bij een aankoop en met welke kosten moet ik rekening houden?
De prijs die in de advertentie staat, is de prijs die de verkoper heeft ingevoerd. Er kunnen daarom bijkomende kosten ontstaan, zoals douanekosten, belastingen, verzend- en verzekeringskosten.

Voor de exacte prijs en de inbegrepen kosten dient u contact op te nemen met de aanbieder van het horloge. Hij of zij kan u ook vertellen of de douaneformaliteiten al dan niet door de expediteur worden afgehandeld. Voor de in uw land geldende regels kunt u contact opnemen met uw lokale douane.

Binnen de Europese Unie is de aankoop van een horloge vrij van douanekosten en invoerrechten. Bij import vanuit een land buiten de EU, bijvoorbeeld de VS, zijn behalve de aankoopprijs nog lage douanekosten en invoerrechten te betalen. Neem contact op met de douane voor exacte informatie.
Hoe kan ik met de handelaar onderhandelen?

Veel verkopers accepteren prijsvoorstellen. Om de verkoper een prijsvoorstel te doen, klikt u op de advertentiepagina op de button 'Prijsvoorstel doen'. Vul vervolgens uw prijsvoorstel en uw bezorgadres in. Lees en accepteer de algemene verkoopvoorwaarden en klik op 'Prijsvoorstel versturen'. De verkoper controleert uw voorstel en neemt contact met u op.

Als de verkoper geen prijsvoorstellen accepteert, staat deze optie niet bij het aanbod.

Waaruit bestaat de verkoopprijs van een horloge?
De verkoopprijs van een horloge bestaat uit meerdere componenten. In de eerste plaats is de prijs van het horloge zelf van belang. Bovendien kunnen er bijkomende kosten zijn voor verpakking, verzekering, verzending, btw en invoerrechten. Deze kosten kunnen verschillen tussen bestellingen bij handelaren in binnen- of buitenland. Neem contact op met de handelaar voor precieze informatie.
Het gaat om een advertentie uit het buitenland. Waar moet ik op letten bij een aankoop en met welke kosten moet ik rekening houden?
De prijs die in de advertentie staat, is de prijs die de verkoper heeft ingevoerd. Er kunnen daarom bijkomende kosten ontstaan, zoals douanekosten, belastingen, verzend- en verzekeringskosten.

Voor de exacte prijs en de inbegrepen kosten dient u contact op te nemen met de aanbieder van het horloge. Hij of zij kan u ook vertellen of de douaneformaliteiten al dan niet door de expediteur worden afgehandeld. Voor de in uw land geldende regels kunt u contact opnemen met uw lokale douane.

Binnen de Europese Unie is de aankoop van een horloge vrij van douanekosten en invoerrechten. Bij import vanuit een land buiten de EU, bijvoorbeeld de VS, zijn behalve de aankoopprijs nog lage douanekosten en invoerrechten te betalen. Neem contact op met de douane voor exacte informatie.
Hoe kan ik betalen?

Betaling via de gratis Trusted Checkout

Met Trusted Checkout kunt u per creditcard (VISA of Mastercard) of per bankoverschrijving betalen. De betaalgegevens ontvangt u meteen na uw bestelling. Helaas is een betaling via PayPal momenteel niet mogelijk.

Lees meer over Trusted Checkout: https://www.chrono24.nl/about-us.htm

U betaalt de koopprijs rechtstreeks aan de verkoper

Als u de koopprijs rechtstreeks aan de verkoper wilt betalen, kunt u dit per bankoverschrijving doen. Een betaling per creditcard is niet mogelijk.

Bestelling bij een particuliere verkoper

Als u bij een particuliere verkoper wilt kopen, is de escrowservice op Chrono24 de veiligste manier om het horloge te betalen. Daarbij maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge in handen heeft. Meer informatie vindt u hier: Horloge particulier verkopen

Let op: informeer, voordat u een internationale bestelling doet, bij de douane naar de in uw land geldende invoerbepalingen.

Is betalen met PayPal of creditcard veilig?
Wij raden de veilige betaling via de derdenrekening van Chrono24 aan. Maar wanneer u met creditcard of PayPal betaalt, let dan op het volgende:

U kunt zelf bepaalde veiligheidsregels in acht te nemen als u online met een creditcard koopt. Zorg dat u een versleutelde verbinding gebruikt. Die herkent u aan de aanduiding https en het slotje in de adresbalk van uw browser. Controleer uw creditcardafschriften regelmatig. Veel creditcardmaatschappijen hebben een zero liability policy, met uitzondering van nalatigheid. Dat betekent dat de klant niet aansprakelijk is in geval van misbruik. Als er ongeoorloofde betalingen met uw creditcard worden gedaan, neem dan zo snel mogelijk contact op met uw creditcardmaatschappij. Voor meer informatie en voorwaarden voor aankoop via PayPal kunt u rechtstreeks contact opnemen met PayPal. Houd er rekening mee dat als u een betaling doet aan 'Vrienden en familie', u niet profiteert van de kopersbescherming van PayPal en dat wij u dan ook niet kunnen ondersteunen.
De verkoper biedt alleen vooruitbetaling via overschrijving als betaalwijze aan. Is dat veilig?
In principe raden wij de afwikkeling via de Chrono24-derdenrekening aan. Mocht dit niet mogelijk zijn, let dan op het volgende:

Wij hechten er veel waarde aan dat de handelaren op Chrono24 betrouwbaar zijn. Bij de registratie wordt de identiteit en de professionaliteit van elke afzonderlijke handelaar uitvoerig gecontroleerd. Dit omvat onder andere een controle van het uittreksel uit het handelsregister en referenties van andere handelaren. Dus als een professionele handelaar vooruitbetaling via overschrijving aanbiedt, is dat vrij betrouwbaar. Een alternatief is de verkoper persoonlijk te ontmoeten op een veilige plek voor een contante betaling en de overdracht van het horloge. Houd er rekening mee dat Chrono24 niet aansprakelijk is voor de aankoop.

Als u bij een particuliere verkoper koopt, is een vooruitbetaling via overschrijving geen veilige methode. Indien de verkoper alleen deze optie wil aanbieden en u het horloge sowieso wilt kopen, controleer dan altijd de geloofwaardigheid van de verkoper en het aanbod. U kunt bijvoorbeeld om referenties, meer foto's van het horloge of kopieën van persoonlijke documenten vragen. Mogelijke alternatieven voor een overschrijving zijn een contante betaling op een veilige locatie of gebruikmaken van een betrouwbare escrowservice. Als u twijfelt aan de betrouwbaarheid van de verkoper, kunt u het beste van de aankoop afzien.

Veel verkopers bieden de afwikkeling via Chrono24 aan. Daarbij maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge in handen heeft. Het team van Chrono24 staat altijd tot uw beschikking en zorgt voor een onbezorgde aankoop. Meer informatie over de afwikkeling via Chrono24 vindt u hier:

Welke voorwaarden voor retournering zijn van toepassing?

Bij een bestelling via Trusted Checkout heeft u altijd een zichttermijn van 14 dagen. Als u de koopprijs rechtstreeks aan de handelaar betaalt, informeer dan vooraf wat de voorwaarden voor retournering zijn.

Als u bij een particuliere verkoper koopt, heeft u geen wettelijke zichttermijn. U kunt echter binnen 7 dagen na ontvangst van het horloge bezwaar indienen bij Chrono24.

Wie betaalt de kosten voor de retournering?
In het geval van een herroeping betaalt u voor de retourzending. Houd er alstublieft rekening mee dat de verzendkosten door de verzekering tot 250 euro kunnen oplopen.
Wat moet ik doen als ik een product wil retourneren?
Voor een aankoop via Trusted Checkout: als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (+49 721 96693-900) of per e-mail (withdraw@chrono24.com). Wij zullen de tijdige ontvangst van uw herroeping vastleggen en bevestigen en alle verdere stappen initiëren.

Als u het aankoopbedrag direct aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hem of haar op bij een retournering.

Houd er rekening mee dat er geen wettelijk geregeld recht op herroeping of teruggave is als u een aankoop doet bij een particuliere verkoper.
Wat is Trusted Checkout?

Trusted Checkout is de veiligste manier om uw droomhorloge te kopen. U maakt uw geld over naar een derdenrekening, waar het veilig blijft staan totdat u het horloge in handen heeft. Pas daarna wordt de verkoper uitbetaald. Het team van Chrono24 staat altijd tot uw beschikking en zorgt voor een onbezorgde aankoop.

Lees meer over Trusted Checkout: https://www.chrono24.nl/about-us.htm

Wat kost Trusted Checkout?
Trusted Checkout is in principe gratis voor u.

Alleen bij betaling met American Express (Amex) worden extra kosten in rekening gebracht, omdat deze betaalmethode voor ons met hoge kosten gepaard gaat. Deze kosten worden tijdens het aankoopproces aan u getoond bij de selectie van de beschikbare betaalmethoden.
Kan ik aanspraak maken op speciale garantie bij een aankoop via Trusted Checkout?
Bij een aankoop via Trusted Checkout gelden de wettelijk geregelde bepalingen voor garantie. Er is geen sprake van uitbreiding van deze garantie.
Wanneer is een aankoop via Trusted Checkout mogelijk?
Trusted Checkout-advertenties herkent u in de zoekresultaten en op de advertentiepagina's aan het groene Trusted Checkout-symbool.
Waar moet ik bij particuliere verkopers op letten?
Als u bij een particuliere verkoper wilt kopen, is de escrowservice op Chrono24 de veiligste manier om voor het horloge te betalen. Daarbij maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge in handen heeft. Het team van Chrono24 ondersteunt u als de verkoop niet zo loopt als afgesproken.

Als de particuliere verkoper de escrowservice op Chrono24 niet aanbiedt, raden wij u aan hem of haar persoonlijk te ontmoeten op een veilige locatie. Een persoonlijke afwikkeling bij een erkende horlogehandelaar die uw horloge meteen kan controleren is in dat geval de veiligste manier. Alternatieven zijn betalen via PayPal of gebruikmaken van een externe escrowservice.
Controleert Chrono24 de handelaren?
Bij de registratie wordt de identiteit en de professionaliteit van elke afzonderlijke handelaar uitvoerig gecontroleerd. Dit omvat onder andere een controle van het uittreksel uit het handelsregister en referenties van andere handelaren. Na de registratie wordt de feedback van klanten ook voortdurend meegenomen in de beoordeling.
Wat zegt het Trusted Seller-zegel over een handelaar?
De identiteit en betrouwbaarheid van elke handelaar die zich registreert bij Chrono24 wordt uitgebreid gecontroleerd. Het Trusted Seller-zegel wordt uitsluitend toegekend aan handelaren waarmee Chrono24 en gebruikers goede ervaringen hebben gehad.

De Trusted Seller is een professionele horlogehandelaar en verplicht zich ertoe bepaalde voorwaarden na te leven. Deze houden onder andere in dat

  • de op het platform en aan Chrono24 verstrekte gegevens over zijn persoon en bedrijf waarheidsgetrouw zijn
  • de verhandelde producten uitsluitend origineel en van betrouwbare herkomst zijn
  • de staat van de producten naar waarheid beschreven is en eventuele gebreken of schade in woord en beeld kenbaar worden gemaakt
  • aanvragen die via Chrono24 per e-mail verzonden zijn, in de regel binnen 5 werkdagen beantwoord worden.

De eerlijke afhandeling van de transacties is prioritair. In het geval van geschillen zal de handelaar samen met de klant een oplossing zoeken die voor beide partijen acceptabel is. De overtreding van een of meerdere voorwaarden kan leiden tot tijdelijke of permanente intrekking van het Trusted Seller-zegel of, bij zware overtredingen, zelfs van het lidmaatschap van Chrono24.
Waar komen de aanbevelingen voor handelaren vandaan?
Horlogehandelaren mogen andere handelaren aanbevelen aan gebruikers op Chrono24. Zij kunnen maximaal 10 aanbevelingen doen. Alleen Trusted Sellers kunnen andere handelaren aanbevelen en zelf aanbevelingen ontvangen.
Wat is de echtheidsgarantie?
Voor handelaren op Chrono24 geldt de strikte richtlijn dat zij geen replica's en vervalsingen mogen aanbieden. Elke handelaar is verplicht het horloge nauwkeurig op echtheid te controleren en afwijkingen van de originele staat in de beschrijving aan te geven. Meer informatie vindt u in de Voorwaarden van de Echtheidsgarantie.
Hoe herken ik een vervalsing?
Op Chrono24 geldt de onvoorwaardelijke regel dat handelaren geen vervalste horloges mogen aanbieden. Professionele handelaren worden door ons gecontroleerd en bieden hun luxe horloges voor het grootste deel al jaren met succes aan op Chrono24. Het Trusted Seller-zegel is een extra indicatie van de betrouwbaarheid van een handelaar. Als wordt aangetoond dat een handelaar een replica aanbiedt, wordt hij of zij meteen door ons geblokkeerd.

Voor alle zekerheid kunt u het best zelf de werkelijke marktwaarde van uw horloge achterhalen voordat u het koopt. Horloges van Rolex, Breitling en andere luxemerken worden meestal niet voor een paar honderd euro aangeboden. Over het algemeen geldt: als een aanbieding te mooi klinkt om waar te zijn of als u twijfelt aan de echtheid van het horloge, koop het dan liever niet. Meld in plaats daarvan uw verdenking via de link 'Verdachte advertentie melden' in de advertentie.

Houd er alstublieft rekening mee dat authentieke merkhorloges bij een reparatie wel eens van onderdelen worden voorzien die niet exact overeenkomen met de originele onderdelen. Vooral voor vintage horloges is er soms een gebrek. In dat geval is de handelaar verplicht te vermelden welke onderdelen zijn vervangen.
Waar kan ik twijfels omtrent de echtheid van een product melden?
U kunt een verdacht product direct via de advertentie melden. De link Verdachte advertentie melden vindt u bij elke advertentie in het detailgedeelte. Beschrijf alstublieft heel precies wat u is opgevallen. Vervolgens controleren wij uw melding en treffen, indien nodig, passende maatregelen.
Welke zekerheid biedt een horlogegarantie?
Een garantie is een aanvullende, vrijwillige service van de handelaar of fabrikant die een onvoorwaardelijke schadevergoeding garandeert. De garantie heeft meestal betrekking op de functionaliteit van bepaalde onderdelen of het hele horloge over een vooraf bepaalde periode.

Sommige online handelaren geven ook garanties voor bepaalde diensten. Zoek vooraf uit welke garanties door de handelaar worden gedekt en hoe lang ze geldig zijn. Controleer na aankoop of de garantiekaart een datum heeft en gestempeld of ondertekend is en of de bon overeenkomt met de garantiekaart. Anders kan het zijn dat de garantiekaart niet wordt geaccepteerd.
Wat is kopersbescherming?

Met Chrono24-kopersbescherming geniet u ook na het bestellen van uw horloge op Chrono24 bescherming. In het uitzonderlijke geval dat iets niet verloopt zoals gepland, kunt u rekenen op onze ondersteuning. Wij helpen u samen met de handelaar een bevredigende oplossing te vinden. Neem daarvoor uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de levering contact met ons op (support@chrono24.com).

Meer informatie over kopersbescherming vindt u hier: De Chrono24-kopersbescherming

Wat moet ik doen als ik een product wil retourneren?
Voor een aankoop via Trusted Checkout: als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (+49 721 96693-900) of per e-mail (withdraw@chrono24.com). Wij zullen de tijdige ontvangst van uw herroeping vastleggen en bevestigen en alle verdere stappen initiëren.

Als u het aankoopbedrag direct aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hem of haar op bij een retournering.

Houd er rekening mee dat er geen wettelijk geregeld recht op herroeping of teruggave is als u een aankoop doet bij een particuliere verkoper.
Welke zekerheid biedt een horlogegarantie?
Een garantie is een aanvullende, vrijwillige service van de handelaar of fabrikant die een onvoorwaardelijke schadevergoeding garandeert. De garantie heeft meestal betrekking op de functionaliteit van bepaalde onderdelen of het hele horloge over een vooraf bepaalde periode.

Sommige online handelaren geven ook garanties voor bepaalde diensten. Zoek vooraf uit welke garanties door de handelaar worden gedekt en hoe lang ze geldig zijn. Controleer na aankoop of de garantiekaart een datum heeft en gestempeld of ondertekend is en of de bon overeenkomt met de garantiekaart. Anders kan het zijn dat de garantiekaart niet wordt geaccepteerd.
Waar en hoe kan ik de invoerrechten en de btw betalen?
De kosten en belastingen worden door de douaneautoriteiten geheven en dient u te betalen zodra het product het land van bestemming bereikt. In de meeste gevallen betaalt u de kosten en de belastingen aan de pakketdienst bij de bezorging.
Het gaat om een advertentie uit het buitenland. Waar moet ik op letten bij een aankoop en met welke kosten moet ik rekening houden?
De prijs die in de advertentie staat, is de prijs die de verkoper heeft ingevoerd. Er kunnen daarom bijkomende kosten ontstaan, zoals douanekosten, belastingen, verzend- en verzekeringskosten.

Voor de exacte prijs en de inbegrepen kosten dient u contact op te nemen met de aanbieder van het horloge. Hij of zij kan u ook vertellen of de douaneformaliteiten al dan niet door de expediteur worden afgehandeld. Voor de in uw land geldende regels kunt u contact opnemen met uw lokale douane.

Binnen de Europese Unie is de aankoop van een horloge vrij van douanekosten en invoerrechten. Bij import vanuit een land buiten de EU, bijvoorbeeld de VS, zijn behalve de aankoopprijs nog lage douanekosten en invoerrechten te betalen. Neem contact op met de douane voor exacte informatie.
Welke belastingen moet ik eventueel betalen bij invoer?
Als u een product in uw land importeert, kan het zijn dat u invoerrechten en btw moet betalen. Deze worden door de douaneautoriteiten geheven en dient u te betalen zodra het product het land van bestemming bereikt. Neem voor exacte informatie contact op met de douane.
Aan wie kan ik een vraag stellen over een bepaald horloge?
De verkoper beantwoordt graag alle vragen over eigenschappen, beschikbaarheid, staat en verzending. Als u de verkoper een vraag wilt stellen, klikt u op de advertentiepagina op de button 'Contact opnemen met de verkoper'.
Hoe zoek ik een horloge op Chrono24?
Op Chrono24 vindt u horloges gemakkelijk via de zoekbalk. De pagina met zoekresultaten biedt ook een breed scala aan filters.

Zoekbalk
De zoekbalk is de makkelijkste manier om een horloge te vinden, omdat u automatisch suggesties voor uw zoekopdracht krijgt terwijl u typt.

Pagina met zoekresultaten
De pagina met zoekresultaten heeft verschillende filters: filter bijvoorbeeld op merk, model, referentienummer of beschikbaarheid. U kunt de zoekresultaten ook sorteren op prijs, datum van plaatsing, relevantie en populariteit

Klik op Zoekopdracht opslaan om een zoekopdracht te bewaren en per e-mail op de hoogte te worden gehouden van nieuwe advertenties. De door u geselecteerde filters worden automatisch opgeslagen.
In hoeverre controleert Chrono24 de geselecteerde handelaren?
Bij de registratie wordt de identiteit en de professionaliteit van elke afzonderlijke handelaar uitvoerig gecontroleerd. Dit omvat onder andere een controle van het uittreksel uit het handelsregister en referenties van andere handelaren. Feedback van klanten wordt ook meegenomen in de beoordeling.
Wat doe ik als de verkoper niet op mijn aanvraag reageert?
Als een verkoper niet snel reageert, kan dit verschillende redenen hebben. Chrono24 is een internationaal opererend online platform met verkopers uit verschillende landen. Veel handelaren zijn op nationale feestdagen en tijdens vakanties gesloten. Zelfs bij een hoge vraag kan het gebeuren dat aanvragen met enige vertraging worden beantwoord. Neem alstublieft contact op met de verkoper in een van de talen die naast het contactformulier staan vermeld en geef hem of haar de tijd om te antwoorden op uw berichten.
Wat betekenen vaktermen als minutenrepetitie of chronograaf?
Definities van de belangrijkste vaktermen vindt u in ons Horloge-lexicon.
Hoe vind ik een bepaald horloge?

U vindt het eenvoudigst een horloge op Chrono24 via de zoekfunctie. Nadat u een zoekopdracht heeft uitgevoerd, heeft u verschillende filters tot uw beschikking – o.a. 'model', 'jaar' en 'prijs' – om uw zoekresultaten verder in te perken.

U kunt een zoekopdracht ook opslaan. Wij stellen u vervolgens op de hoogte als er nieuwe resultaten voor uw zoekopdracht zijn.

Hoe bewerk of verwijder ik een opgeslagen zoekopdracht?
In myChrono24 vindt u een overzicht van uw opgeslagen zoekopdrachten onder Opgeslagen zoekopdrachten. Daar kunt u de meest recente zoekresultaten voor uw individuele zoekopdrachten bekijken, de zoekopdrachten verwijderen en notificaties in- of uitschakelen. Door te klikken op Bewerken kunt individuele zoekopdrachten een andere naam geven.
Hoe kan ik mijn favorieten bekijken of bewerken?
U vindt al uw opgeslagen advertenties onder 'Mijn favorieten' in myChrono24, zodat u ze snel terug kunt vinden. Door op het hartje in de rechterbovenhoek van een advertentie te klikken, kunt u deze aan uw favorieten toevoegen. Door nog een keer op het hartje te klikken, wordt de advertentie weer verwijderd. Als een van de advertenties in de tussentijd niet meer beschikbaar is, kunt u deze niet meer bekijken.
Waar moet ik bij particuliere verkopers op letten?
Als u bij een particuliere verkoper wilt kopen, is de escrowservice op Chrono24 de veiligste manier om voor het horloge te betalen. Daarbij maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge in handen heeft. Het team van Chrono24 ondersteunt u als de verkoop niet zo loopt als afgesproken.

Als de particuliere verkoper de escrowservice op Chrono24 niet aanbiedt, raden wij u aan hem of haar persoonlijk te ontmoeten op een veilige locatie. Een persoonlijke afwikkeling bij een erkende horlogehandelaar die uw horloge meteen kan controleren is in dat geval de veiligste manier. Alternatieven zijn betalen via PayPal of gebruikmaken van een externe escrowservice.
Wat moet ik doen als ik een product wil retourneren?
Voor een aankoop via Trusted Checkout: als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (+49 721 96693-900) of per e-mail (withdraw@chrono24.com). Wij zullen de tijdige ontvangst van uw herroeping vastleggen en bevestigen en alle verdere stappen initiëren.

Als u het aankoopbedrag direct aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hem of haar op bij een retournering.

Houd er rekening mee dat er geen wettelijk geregeld recht op herroeping of teruggave is als u een aankoop doet bij een particuliere verkoper.
Wie betaalt de kosten voor de retournering?
In het geval van een herroeping betaalt u voor de retourzending. Houd er alstublieft rekening mee dat de verzendkosten door de verzekering tot 250 euro kunnen oplopen.

Als u een afwijkend bezorgadres wilt gebruiken, geef dan het volledige nieuwe adres door via de button 'Contact opnemen met Chrono24'. Wij regelen de rest.

Houd er alstublieft rekening mee dat u bij een creditcardbetaling binnen een paar minuten een reactie van het systeem krijgt. Indien u geen betaalbevestiging of zelfs een foutmelding krijgt, kan dit de volgende oorzaken hebben:

1. Uw creditcard is niet geregistreerd voor 3D Secure (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). Hierover kunt u het best contact opnemen met uw bank.

2. De betaallimiet van uw creditcard is overschreden. U kunt deze limiet bij uw creditcardmaatschappij laten verhogen.

Hartelijk bedankt voor uw betaling. In myChrono24 kunt u onder 'Kopen' de betaling bevestigen met de button 'Ja, ik heb betaald'.

Wij stellen u op de hoogte zodra we uw betaling hebben ontvangen. Betalingsherinneringen kunt u als niet verzonden beschouwen. Deze berichten worden automatisch gegenereerd en stopgezet zodra de betaling is ontvangen.

Houd er alstublieft rekening mee dat een overschrijving 2 tot 3 werkdagen duurt.

Wanneer ontvang ik het horloge?
De beschikbaarheid en levertijd worden aangegeven op de advertentiepagina. Houd er alstublieft rekening mee dat de levertijd ingaat op het moment dat de betaling is ontvangen. De verkoper beantwoordt graag al uw vragen omtrent de verzending. Als u de verkoper een vraag wilt stellen, klikt u op de advertentiepagina op de button 'Contact opnemen met de verkoper'.
Hoe snel is het product beschikbaar?
Producten zijn over het algemeen meteen of op korte termijn beschikbaar. Exacte informatie vindt u op de betreffende advertentiepagina.
Door welke pakketdienst wordt het product bezorgd?
Over het algemeen bepaalt de handelaar met welke verzendservice hij het product verzendt. In de verzendbevestiging staat welke verzendservice dit is.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Zodra het product wordt verzonden, stellen wij u per e-mail op de hoogte. Wij sturen u ook, indien voorhanden, een track-and-tracecode.
Ben ik verzekerd tegen beschadigingen tijdens het transport of diefstal?
Bestellingen die via Trusted Checkout zijn betaald, worden altijd verzekerd verzonden, voor zover u met de handelaar geen andere afspraken heeft gemaakt.
Tot welke waarde is de verzending verzekerd?
Het product is bij verzending voor de volledige waarde verzekerd.
Wat moet ik doen als ik een product wil retourneren?
Voor een aankoop via Trusted Checkout: als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (+49 721 96693-900) of per e-mail (withdraw@chrono24.com). Wij zullen de tijdige ontvangst van uw herroeping vastleggen en bevestigen en alle verdere stappen initiëren.

Als u het aankoopbedrag direct aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hem of haar op bij een retournering.

Houd er rekening mee dat er geen wettelijk geregeld recht op herroeping of teruggave is als u een aankoop doet bij een particuliere verkoper.
Wat moet ik doen als ik een product wil retourneren?
Voor een aankoop via Trusted Checkout: als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (+49 721 96693-900) of per e-mail (withdraw@chrono24.com). Wij zullen de tijdige ontvangst van uw herroeping vastleggen en bevestigen en alle verdere stappen initiëren.

Als u het aankoopbedrag direct aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hem of haar op bij een retournering.

Houd er rekening mee dat er geen wettelijk geregeld recht op herroeping of teruggave is als u een aankoop doet bij een particuliere verkoper.

Hartelijk bedankt voor uw betaling. In myChrono24 kunt u onder 'Kopen' de betaling bevestigen met de button 'Ja, ik heb betaald'.

Wij stellen u op de hoogte zodra we uw betaling hebben ontvangen. Betalingsherinneringen kunt u als niet verzonden beschouwen. Deze berichten worden automatisch gegenereerd en stopgezet zodra de betaling is ontvangen.

Houd er alstublieft rekening mee dat een overschrijving 2 tot 3 werkdagen duurt.

Wanneer ontvang ik het horloge?
De beschikbaarheid en levertijd worden aangegeven op de advertentiepagina. Houd er alstublieft rekening mee dat de levertijd ingaat op het moment dat de betaling is ontvangen. De verkoper beantwoordt graag al uw vragen omtrent de verzending. Als u de verkoper een vraag wilt stellen, klikt u op de advertentiepagina op de button 'Contact opnemen met de verkoper'.

Hartelijk bedankt voor uw betaling. In myChrono24 kunt u onder 'Kopen' de betaling bevestigen met de button 'Ja, ik heb betaald'.

Wij stellen u op de hoogte zodra we uw betaling hebben ontvangen. Betalingsherinneringen kunt u als niet verzonden beschouwen. Deze berichten worden automatisch gegenereerd en stopgezet zodra de betaling is ontvangen.

Houd er alstublieft rekening mee dat een overschrijving 2 tot 3 werkdagen duurt.

Wat kan ik doen als de verkoper niet antwoordt?
We verzoeken verkopers met klem binnen 5 dagen te antwoorden. Veel verkopers ontvangen dagelijks talrijke aanvragen, wat af en toe voor vertraging kan zorgen. U kunt ook proberen telefonisch contact op te nemen met de verkoper. In de meeste gevallen vindt u het telefoonnummer op de advertentiepagina onder 'Verkoper'.
Hoe neem ik direct contact op met de handelaar?
Bij vragen over een product kunt u contact opnemen met de handelaar via de aangegeven contactgegevens. Vragen rondom uw Trusted Checkout-bestelling beantwoordt ons support team graag telefonisch (+49 721 96693-920) of per e-mail ().
Wat moet ik doen als ik een product wil retourneren?
Voor een aankoop via Trusted Checkout: als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch (+49 721 96693-900) of per e-mail (withdraw@chrono24.com). Wij zullen de tijdige ontvangst van uw herroeping vastleggen en bevestigen en alle verdere stappen initiëren.

Als u het aankoopbedrag direct aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hem of haar op bij een retournering.

Houd er rekening mee dat er geen wettelijk geregeld recht op herroeping of teruggave is als u een aankoop doet bij een particuliere verkoper.
Wanneer ontvang ik mijn geld?

Bij een betaling via de escrowservice

De koper maakt de koopprijs over naar de derdenrekening. Daar blijft het geld veilig staan totdat de koper het product heeft ontvangen en dit heeft bevestigd. Uiterlijk 7 dagen nadat de koper de ontvangst heeft bevestigd, geven we de betaling vrij. De betaling kan ook eerder worden vrijgegeven als de koper daarmee instemt.

Als de koper de koopprijs rechtstreeks aan u betaalt, neem dan zelf contact op met de koper. In dit geval raden wij aan de verkoop altijd via een vooruitbetaling af te wikkelen.

Ik kan mijn advertentie niet vinden. Wanneer wordt deze vrijgegeven op Chrono24?
Als u uw advertentie niet op Chrono24 kunt vinden, kan dat de volgende redenen hebben:
  1. De handmatige controle heeft nog niet plaatsgevonden.
  2. Voor de veiligheid van alle Chrono24-gebruikers controleren wij nieuwe advertenties handmatig. Dit gebeurt uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. De activatie duurt over het algemeen 1 à 3 werkdagen.
  3. De veiligheidsfoto's zijn niet correct. In dit geval heeft u een e-mail ontvangen met het verzoek de veiligheidsfoto's in myChrono24 te updaten.
  4. Uw gebruikersaccount is nog niet geactiveerd. Controleer alstublieft of u op de link in de activeringsmail heeft geklikt en uw gebruikersaccount heeft bevestigd.
  5. In sommige landen dienen wij de identiteit van particuliere verkopers te verifiëren. Het is mogelijk dat uw gegevens nog niet zijn gecontroleerd. Houd er alstublieft rekening mee dat het controleren van uw identiteitsdocumenten 1 à 3 werkdagen in beslag kan nemen.
Hoeveel is mijn horloge waard?

U kunt de waarde van uw horloge eenvoudig berekenen op Chrono24 – uiteraard gratis. Selecteer het model en de staat en wij vergelijken uw horloge met een wereldwijd aanbod van 475.000 horloges. Vervolgens bevelen wij een vraagprijs aan, waarmee u de hoogst mogelijke verkoopprijs behaalt.
Naar de waardebepaling

Koopt Chrono24 horloges aan?
Als online marktplaats brengt Chrono24 horlogeliefhebbers van over de hele wereld bij elkaar. Het koopproces vindt daarbij altijd tussen de koper en de verkoper plaats. Daarom kopen, taxeren of controleren wij ook geen handelswaar. Wij raden u aan om uw horloge via een advertentie te verkopen.
Wat is een referentienummer?
Het referentienummer beschrijft het model (of de modelvariant) van uw horloge en kan uit meerdere cijfers en letters bestaan. Bij sommige merken vindt u dit nummer op de achterkant van het deksel (niet te verwarren met het kastnummer), op de bandaanzet of gegraveerd in de wijzerplaat. Het referentienummer is daarnaast ook terug te vinden in de documenten van uw horloge of op uw factuur. Indien u het referentienummer niet terugvindt, zoek dan afbeeldingen op internet en vergelijk deze met uw horloge. Dit korte onderzoek zal u in de meeste gevallen verder helpen.
Hoe wordt toebehoren gefactureerd?
Op Chrono24 kunnen particuliere verkopers accessoires gratis verkopen.

Kies Horloge verkopen en vervolgens Toebehoren verkopen in het menu om een advertentie op te stellen.
Hoe kan ik mijn horloge verzenden?
Chrono24 werkt momenteel niet samen met een pakketdienst. Informeer alstublieft van tevoren bij een lokale pakketdienst over de voorwaarden voor het verzenden van producten met een hoge waarde. Verzend het product voor de volledige waarde verzekerd en met Track & Trace. De ontvanger dient te tekenen voor de ontvangst van het pakket. Bij een internationale retourzending dient u expliciet te vermelden dat het om een retourzending gaat, zodat de douane geen invoerbelasting over het pakket heft.
Hoe wijzig ik mijn advertentie?

U kunt uw advertentie op elk gewenst moment bewerken in myChrono24 (momenteel alleen op de website van Chrono24 en niet via de app). Ga hiervoor naar het menupunt 'Advertenties' en klik vervolgens onder de advertentie op 'Advertentie wijzigen'.

Als u de prijs, de fabrikant of het model wilt wijzigen, neemt u via het onderstaande contactformulier contact met ons op.

Welke betaalmethodes kan ik aanbieden als ik een koper heb gevonden?
De koper betaalt normaal gesproken via de escrowservice op Chrono24. Dat houdt in dat hij of zij de koopprijs overmaakt naar een veilige derdenrekening. Vervolgens verzendt u het horloge naar de koper. De verkoopprijs wordt bijgeschreven op uw bankrekening zodra het horloge veilig is aangekomen.

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een koper of verkoper in zijn of haar land geen gebruik kan maken van de escrowservice. Laat de koper weten wat de door u gewenste betaalmethode is, bijv. PayPal of een bankoverschrijving. Chrono24 geeft deze betaalgegevens door aan de koper.

Meer informatie over de escrowservice vindt u hier.

Vanzelfsprekend kunt u het product ook persoonlijk aan de koper overhandigen. We raden u aan voor een beveiligde locatie te kiezen, bijvoorbeeld bij een juwelier. In plaats daarvan kunt u ook gebruikmaken van de escrowservice als veilige betaalmethode. Lees alstublieft ook onze Veiligheidstips.
Ik heb mijn horloge niet verkocht

Als u uw horloge niet binnen 6 maanden verkoopt, krijgt u de advertentiekosten terug. De voorwaarden zijn dat uw horloge 6 maanden online heeft gestaan op Chrono24, niet is verkocht en nog in uw bezit is. Als bewijs dient u ons na afloop van deze 6 maanden 2 foto's van uw horloge sturen. Op deze foto's dient het horloge een door ons voorgeschreven tijd aan te geven. Neem hiervoor contact met ons op via het onderstaande contactformulier.

Houd er alstublieft rekening mee dat volgens onze algemene voorwaarden voor particuliere verkopers een terugbetaling niet mogelijk is als het horloge in de tussentijd op een andere manier is verkocht.

Waarom controleert Chrono24 tijdens de betaalde tijdperiode of mijn advertentie nog actueel is?
Wij willen de bezoekers van onze horlogemarktplaats altijd de hoogste kwaliteit bieden. Om de advertenties op Chrono24 actueel te houden, controleren wij elke 3 maanden per e-mail of de aangeboden producten nog beschikbaar zijn. Als u uw advertentie niet bevestigt, wordt deze na een week automatisch verwijderd.
Mijn advertentie is verwijderd

Om de advertenties op Chrono24 actueel te houden, controleren wij regelmatig per e-mail of de aangeboden producten nog beschikbaar zijn. Als u uw advertentie niet bevestigt, wordt deze na een week automatisch verwijderd. Wij reactiveren uw advertentie graag voor u. Neem hiervoor alstublieft contact met ons op via het onderstaande contactformulier.

U kunt uw advertenties eenvoudig beheren in myChrono24. Daar vindt u alle belangrijke informatie in een oogopslag.

Hoelang staat mijn advertentie online?
Uw advertentie staat in eerste instantie 3 maanden online. Gedurende deze tijd mag u het product nergens anders aanbieden of verkopen. Als u uw product in deze periode niet heeft verkocht, kunt u de advertentie met nog eens 3 maanden verlengen of verwijderen. Bij verlenging kunnen wij vragen om een bewijs dat het product nog steeds in uw bezit is.
Hoe functioneert de geld-terug-garantie precies?
Wanner u uw horloge niet binnen 6 maanden verkoopt, krijgt u van ons de advertentiekosten terug. Als voorwaarde geldt daarbij dat uw horloge 6 maanden lang op Chrono24 online moet hebben gestaan, niet verkocht is en zich nog in uw bezit bevindt. Daarvoor moet u na afloop van deze 6 maanden binnen 4 weken aantonen dat het horloge nog in uw bezit is.
Ik kan mijn advertentie niet vinden. Wanneer wordt deze vrijgegeven op Chrono24?
Als u uw advertentie niet op Chrono24 kunt vinden, kan dit de volgende oorzaken hebben:
  1. Wij hebben uw advertentie nog niet gecontroleerd. Voor de veiligheid van alle Chrono24-gebruikers controleren wij nieuwe advertenties handmatig - dit duurt over het algemeen 1 tot 2 werkdagen.
  2. De veiligheidsfoto's zijn niet correct. Update deze alstublieft in myChrono24.
  3. Als u via een overschrijving heeft betaald, wordt de advertentie pas vrijgegeven nadat het geld op onze rekening is bijgeschreven. Bij internationale overschrijvingen kan dit meerdere dagen duren.
  4. Uw gebruikersaccount is nog niet geactiveerd. Controleer alstublieft of u uw account heeft bevestigd via de link in de activeringsmail.
Hoelang staat mijn advertentie online?
Uw advertentie staat in eerste instantie 3 maanden online. Gedurende deze tijd mag u het product nergens anders aanbieden of verkopen. Als u uw product in deze periode niet heeft verkocht, kunt u de advertentie met nog eens 3 maanden verlengen of verwijderen. Bij verlenging kunnen wij vragen om een bewijs dat het product nog steeds in uw bezit is.
Wanneer kan ik mijn advertentie laten verwijderen?
Uw advertentie staat in eerste instantie 3 maanden online. Bied uw product gedurende deze tijd alleen op Chrono24 aan, zodat u potentiële kopers niet teleur hoeft te stellen. Als u een zwaarwegende reden heeft, kunt u uw advertentie in myChrono24 verwijderen.
Hoe plaats ik een advertentie op Chrono24?

Een advertentie plaatsen op Chrono24 is zeer eenvoudig met onze advertentie-assistent. U heeft alleen het referentienummer van uw horloge nodig. U kunt het model ook handmatig uitkiezen. Klik daarvoor op 'Verder zonder referentienummer'. Meer informatie vindt u hier: Succesvol verkopen op Chrono24

Hoeveel advertenties mag ik plaatsen als particuliere verkoper?
Als particuliere verkoper kunt u advertenties alleen publiceren in een particuliere context. Particuliere verkopers mogen producten niet professioneel verkopen. Wij behouden ons daarom het recht voor om advertenties van particuliere verkopers niet te publiceren als deze een professionele indruk maken.

Als u professioneel wilt verkopen op Chrono24 kunt u zich als handelaar registreren. Meer informatie vindt u hier.
Kan ik als privéverzamelaar mijn hele collectie verkopen?
Er zijn geen speciale voorwaarden voor verzamelaars. Bied elk horloge wel apart aan.
Hoe wordt toebehoren gefactureerd?
Op Chrono24 kunnen particuliere verkopers accessoires gratis verkopen.

Kies Horloge verkopen en vervolgens Toebehoren verkopen in het menu om een advertentie op te stellen.
Hoe verloopt de verkoop precies?
U verkoopt uw horloge veilig via de escrowservice op Chrono24. Dat houdt in dat u het horloge pas verzendt nadat de koper het bedrag heeft overgemaakt naar een derdenrekening. Zodra het product bij de koper is aangekomen, wordt de koopprijs aan u uitbetaald.

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een koper of verkoper in zijn of haar land geen gebruik kan maken van de escrowservice. In dat geval betaalt de koper u rechtstreeks. Laat hem of haar weten wat de door u gewenste betaalmethode is, bijv. PayPal of een bankoverschrijving.

Meer informatie over verkopen via de escrowservice vindt u hier.
Hoe functioneert de geld-terug-garantie precies?
Wanner u uw horloge niet binnen 6 maanden verkoopt, krijgt u van ons de advertentiekosten terug. Als voorwaarde geldt daarbij dat uw horloge 6 maanden lang op Chrono24 online moet hebben gestaan, niet verkocht is en zich nog in uw bezit bevindt. Daarvoor moet u na afloop van deze 6 maanden binnen 4 weken aantonen dat het horloge nog in uw bezit is.
Hoe plaats ik een advertentie?
U kunt uw eigen advertenties opstellen of wij kunnen de gegevens van uw website voor u importeren. In uw Market Portal kunt u uw eigen advertenties aanmaken - daarvoor zijn allerlei handige functies beschikbaar. Ongeacht uw gekozen pakket, kunt u 16 foto's aan uw advertentie toevoegen. Het importeren van uw website kan vanaf 50 advertenties. De gegevens worden automatisch geïmporteerd en dagelijks bijgewerkt.
Hoe bewerk of verwijder ik mijn advertentie?
Bij het importeren van gegevens van uw website worden de advertenties exact overgenomen. Wijzigingen op uw website worden dus automatisch op Chrono24 getoond.

Bij handmatige input verwijdert of bewerkt u uw advertenties zelf in uw account. Selecteer hiervoor onder Mijn advertenties de optie Advertenties bewerken/verwijderen. Vul uw wijzigingen in het formulier in en sla de advertentie op.
Hoe kan ik mij registeren als professionele handelaar?
Zo registreert u zich in slechts enkele stappen als professionele handelaar bij Chrono24:
  1. Vul uw persoonlijke gegevens in
  2. Sla uw betaalgegevens op (creditcard of, binnen Europa, SEPA-betaling)
  3. Stuur documenten ter verificatie op
Hierna kunt u meteen al uw eerste advertenties uploaden. Maar voordat uw advertenties worden gepubliceerd, moet Chrono24 uw handelaarsaccount vrijgeven. Houd er rekening mee dat dit pas gebeurt nadat uw gegevens en documenten zijn gecontroleerd. Upload of stuur ons daarom kopieën van de volgende documenten per e-mail, fax of post:
  • Uittreksel uit het handelsregister
  • Bewijs van adres (telefoonrekening, elektriciteitsrekening, o.i.d.)
Maak gebruik van de gratis proefperiode van 30 dagen om Chrono24 uitvoerig te testen en meld u nu aan:

Do you have any questions or feedback? Would you like to feature as a guest author in the Chrono24 Magazine? Simply send us a message, and we'll get back to you as soon as we can.

Hartelijk bedankt voor je interesse!
Je kunt ons bereiken via de button 'Contact opnemen met Chrono24'.
Heb je al op onze vacaturesite gekeken? Ga nu naar de actuele vacatures:
https://about.chrono24.com/jobs/

Wij willen u erop wijzen dat vragen die via dit menuonderdeel worden gesteld moeilijk in te delen zijn. Daardoor kan het langer duren voordat wij reageren.

Wij willen u zo snel mogelijk helpen. Daarom is het belangrijk dat u controleert of uw vraag misschien beter bij een ander menuonderdeel past.

Contact met Chrono24 Magazine

Contact opnemen met Chrono24
+1

Verplicht veld
Het Chrono24-privacybeleid is van toepassing

Meer informatie

Vind de antwoorden op veelgestelde vragen over Chrono24.

Veelgestelde vragen bekijken

Meer informatie over ons

Werp een blik achter de schermen en kom meer te weten over Chrono24.

Meer informatie