Heeft u vragen?
We helpen u graag verder.
Als u een horloge wilt bestellen, klikt u op de advertentiepagina op de groene button 'Kopen'. Indien u dit nog niet heeft gedaan, wordt u gevraagd in te loggen of een gebruikersaccount aan te maken. Daarna vult u uw bezorgadres in. Onder 'Kostenoverzicht' ziet u de volledige prijs van uw bestelling incl. verzendkosten. Houd er alstublieft rekening mee dat u eventueel nog invoerbelasting over dit bedrag moet betalen.
Let op: informeer altijd bij de douane naar de in uw land geldende invoerbepalingen, voordat u een internationale bestelling doet.
U heeft de volgende mogelijkheden om uw nieuwe horloge te betalen:
-
Betalen via de gratis escrowservice
U maakt uw geld over naar een derdenrekening, waar het veilig blijft staan totdat u het horloge in handen heeft. U kunt hierbij per creditcard (VISA of Mastercard) of per bankoverschrijving betalen. Het team van Chrono24 staat altijd tot uw beschikking en zorgt voor een onbezorgde aankoop.
Nadat u uw bezorgadres heeft ingevuld, leest en accepteert u de algemene verkoopvoorwaarden. Klik vervolgens op 'Product bestellen' om de bestelling af te ronden.
Meer informatie over betalen via de escrowservice als onderdeel van de kopersbescherming vindt u hier: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm .
-
U betaalt de koopprijs rechtstreeks aan de verkoper.
Hierbij maakt u geen gebruik van de gratis escrowservice van Chrono24. U maakt de koopprijs rechtstreeks per bankoverschrijving over naar de verkoper. Een betaling per creditcard is niet mogelijk.
Nadat u uw bezorgadres heeft ingegeven, leest en accepteert u de algemene verkoopvoorwaarden. Klik vervolgens op 'Product bestellen' om de bestelling af te ronden. Zodra de verkoper uw bestelling heeft verwerkt, ontvangt u de betaalgegevens per e-mail. Nadat uw betaling is ontvangen, verstuurt de verkoper het product.
-
Bestelling bij een particuliere verkoper
Als u bij een particuliere verkoper wilt kopen, is de escrowservice op Chrono24 de veiligste manier om het horloge te betalen. Daarbij maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge in handen heeft.
Meer informatie vindt u hier: Horloge particulier kopen
Zodra de verkoper uw bestelling heeft verwerkt, ontvangt u de betaalgegevens per e-mail. Nadat uw betaling is ontvangen, verzendt de verkoper het product.
Zoekbalk
De zoekbalk is de makkelijkste manier om een horloge te vinden, omdat u automatisch suggesties voor uw zoekopdracht krijgt terwijl u typt.
Pagina met zoekresultaten
De pagina met zoekresultaten heeft verschillende filters: filter bijvoorbeeld op merk, model, referentienummer of beschikbaarheid. U kunt de zoekresultaten ook sorteren op prijs, datum van plaatsing, relevantie en populariteit
Klik op Zoekopdracht opslaan om een zoekopdracht te bewaren en per e-mail op de hoogte te worden gehouden van nieuwe advertenties. De door u geselecteerde filters worden automatisch opgeslagen.
Via het keuzeveld rechts bovenaan de lijst kunt u de resultaten sorteren op prijs, datum, relevantie en populariteit. De standaardsortering kunt u aanpassen onder Instellingen in myChrono24.
Voor de exacte prijs en de inbegrepen kosten dient u contact op te nemen met de aanbieder van het horloge. Hij of zij kan u ook vertellen of de douaneformaliteiten al dan niet door de expediteur worden afgehandeld. Voor de in uw land geldende regels kunt u contact opnemen met uw lokale douane.
Binnen de Europese Unie is de aankoop van een horloge vrij van douanekosten en invoerrechten. Bij import vanuit een land buiten de EU, bijvoorbeeld de VS, zijn behalve de aankoopprijs nog lage douanekosten en invoerrechten te betalen. Neem contact op met de douane voor exacte informatie.
Veel verkopers accepteren prijsvoorstellen. Om de verkoper een prijsvoorstel te doen, klikt u op de advertentiepagina op de button 'Prijsvoorstel doen'. Vul vervolgens uw prijsvoorstel en uw bezorgadres in. Lees en accepteer de algemene verkoopvoorwaarden en klik op 'Prijsvoorstel versturen'. De verkoper controleert uw voorstel en neemt contact met u op.
Als de verkoper geen prijsvoorstellen accepteert, staat deze optie niet bij het aanbod.Voor de exacte prijs en de inbegrepen kosten dient u contact op te nemen met de aanbieder van het horloge. Hij of zij kan u ook vertellen of de douaneformaliteiten al dan niet door de expediteur worden afgehandeld. Voor de in uw land geldende regels kunt u contact opnemen met uw lokale douane.
Binnen de Europese Unie is de aankoop van een horloge vrij van douanekosten en invoerrechten. Bij import vanuit een land buiten de EU, bijvoorbeeld de VS, zijn behalve de aankoopprijs nog lage douanekosten en invoerrechten te betalen. Neem contact op met de douane voor exacte informatie.
Betalen via de gratis escrowservice
U kunt per creditcard (VISA of MasterCard) of per bankoverschrijving betalen. De betaalgegevens ontvangt u meteen na uw bestelling. Helaas is een betaling via PayPal momenteel niet mogelijk. Meer informatie over betalen via de escrowservice als onderdeel van de kopersbescherming vindt u hier: https://www.chrono24.nl/about-us.htm. U betaalt de koopprijs rechtstreeks aan de verkoper Als u de koopprijs rechtstreeks aan de verkoper wilt betalen, kunt u dit per bankoverschrijving doen. Een betaling per creditcard is niet mogelijk. Bestelling bij een particuliere verkoper Als u bij een particuliere verkoper wilt kopen, is de escrowservice op Chrono24 de veiligste manier om het horloge te betalen. Daarbij maakt u uw geld over naar een derdenrekening. Daar blijft het veilig staan totdat u het horloge in handen heeft. Meer informatie vindt u hier: {0}Horloge particulier kopen{1} Let op: informeer, voordat u een internationale bestelling doet, bij de douane naar de in uw land geldende invoerbepalingen.U kunt zelf bepaalde veiligheidsregels in acht te nemen als u online met een creditcard koopt. Zorg dat u een versleutelde verbinding gebruikt. Die herkent u aan de aanduiding https en het slotje in de adresbalk van uw browser. Controleer uw creditcardafschriften regelmatig. Veel creditcardmaatschappijen hebben een zero liability policy, met uitzondering van nalatigheid. Dat betekent dat de klant niet aansprakelijk is in geval van misbruik. Als er ongeoorloofde betalingen met uw creditcard worden gedaan, neem dan zo snel mogelijk contact op met uw creditcardmaatschappij. Voor meer informatie en voorwaarden voor aankoop via PayPal kunt u rechtstreeks contact opnemen met PayPal. Houd er rekening mee dat als u een betaling doet aan 'Vrienden en familie', u niet profiteert van de kopersbescherming van PayPal en dat wij u dan ook niet kunnen ondersteunen.
Als u bij een particuliere verkoper koopt, is vooruitbetaling via overschrijving daarentegen geen veilige methode. Als de particuliere verkoper aandringt op deze betalingsmethode en u het horloge echt wilt kopen, controleer dan in uw eigen belang de geloofwaardigheid van de verkoper en het aanbod. U kunt bijvoorbeeld vragen om referenties, om meer foto's van het horloge of om persoonlijke documenten. Een mogelijk alternatief voor vooruitbetaling is het gebruik van een externe escrowservice. Als u in het algemeen twijfelt aan de betrouwbaarheid van de verkoper, kunt u beter niet kopen.
Veel verkopers bieden de Chrono24-escrowservice aan. U stort uw geld op onze derdenrekening, waar het veilig blijft staan totdat u het horloge in handen heeft en overtuigd bent van de kwaliteit. Ons support team staat altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw aankoop soepel verloopt. Meer informatie over de Chrono24-escrowservice vindt u hier:
Bij een aankoop met kopersbescherming heeft u altijd een herroepingsrecht van 14 dagen. Als u de koopprijs rechtstreeks aan de handelaar betaalt, informeer dan vooraf wat de voorwaarden voor retournering zijn.
Als u bij een particuliere verkoper koopt, heeft u geen wettelijke zichttermijn. U kunt echter binnen 7 dagen na ontvangst van het horloge bezwaar indienen bij Chrono24.Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.
Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.
Trusted Checkout is de veiligste manier om uw droomhorloge te kopen. U maakt uw geld over naar een derdenrekening, waar het veilig blijft staan totdat u het horloge in handen heeft. Pas daarna wordt de verkoper uitbetaald. Het team van Chrono24 staat altijd tot uw beschikking en zorgt voor een onbezorgde aankoop.
Lees meer over Trusted Checkout: https://www.chrono24.nl/about-us.htmAls de particuliere verkoper de escrowservice op Chrono24 niet aanbiedt, raden wij u aan hem of haar persoonlijk te ontmoeten op een veilige locatie. Een persoonlijke afwikkeling bij een erkende horlogehandelaar die uw horloge meteen kan controleren is in dat geval de veiligste manier. Alternatieven zijn betalen via PayPal of gebruikmaken van een externe escrowservice.
De Trusted Seller is een professionele horlogehandelaar en verplicht zich ertoe bepaalde voorwaarden na te leven. Deze houden onder andere in dat
- de op het platform en aan Chrono24 verstrekte gegevens over zijn persoon en bedrijf waarheidsgetrouw zijn
- de verhandelde producten uitsluitend origineel en van betrouwbare herkomst zijn
- de staat van de producten naar waarheid beschreven is en eventuele gebreken of schade in woord en beeld kenbaar worden gemaakt
- aanvragen die via Chrono24 per e-mail verzonden zijn, in de regel binnen 5 werkdagen beantwoord worden.
De eerlijke afhandeling van de transacties is prioritair. In het geval van geschillen zal de handelaar samen met de klant een oplossing zoeken die voor beide partijen acceptabel is. De overtreding van een of meerdere voorwaarden kan leiden tot tijdelijke of permanente intrekking van het Trusted Seller-zegel of, bij zware overtredingen, zelfs van het lidmaatschap van Chrono24.
Sommige online handelaren geven ook garanties voor bepaalde diensten. Zoek vooraf uit welke garanties door de handelaar worden gedekt en hoe lang ze geldig zijn. Controleer na aankoop of de garantiekaart een datum heeft en gestempeld of ondertekend is en of de bon overeenkomt met de garantiekaart. Anders kan het zijn dat de garantiekaart niet wordt geaccepteerd.
Voor alle zekerheid kunt u het best zelf de werkelijke marktwaarde van uw horloge achterhalen voordat u het koopt. Horloges van Rolex, Breitling en andere luxemerken worden meestal niet voor een paar honderd euro aangeboden. Over het algemeen geldt: als een aanbieding te mooi klinkt om waar te zijn of als u twijfelt aan de echtheid van het horloge, koop het dan liever niet. Meld in plaats daarvan uw verdenking via de link 'Advertentie melden' in de advertentie.
Houd er alstublieft rekening mee dat authentieke merkhorloges bij een reparatie wel eens van onderdelen worden voorzien die niet exact overeenkomen met de originele onderdelen. Vooral voor vintage horloges is er soms een gebrek. In dat geval is de handelaar verplicht te vermelden welke onderdelen zijn vervangen.
Sommige online handelaren geven ook garanties voor bepaalde diensten. Zoek vooraf uit welke garanties door de handelaar worden gedekt en hoe lang ze geldig zijn. Controleer na aankoop of de garantiekaart een datum heeft en gestempeld of ondertekend is en of de bon overeenkomt met de garantiekaart. Anders kan het zijn dat de garantiekaart niet wordt geaccepteerd.
Met Chrono24-kopersbescherming geniet u ook na het bestellen van uw horloge op Chrono24 bescherming. In het uitzonderlijke geval dat iets niet verloopt zoals gepland, kunt u rekenen op onze ondersteuning. Wij helpen u samen met de handelaar een bevredigende oplossing te vinden. Neem daarvoor uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de levering contact met ons op (support@chrono24.com).
Meer informatie over kopersbescherming vindt u hier: De Chrono24-kopersbeschermingAls u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.
Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.
Sommige online handelaren geven ook garanties voor bepaalde diensten. Zoek vooraf uit welke garanties door de handelaar worden gedekt en hoe lang ze geldig zijn. Controleer na aankoop of de garantiekaart een datum heeft en gestempeld of ondertekend is en of de bon overeenkomt met de garantiekaart. Anders kan het zijn dat de garantiekaart niet wordt geaccepteerd.
- Betaling via de escrowservice
- Echtheidsgarantie
- 14 dagen wettelijk herroepingsrecht
- Strenge richtlijnen voor handelaren
- Verzekerde verzending
- Quality & security team
Meer informatie over de Chrono24-kopersbescherming vindt u op https://www.chrono24.de/about-us.htm.
Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.
Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.
Als de particuliere verkoper de escrowservice op Chrono24 niet aanbiedt, raden wij u aan hem of haar persoonlijk te ontmoeten op een veilige locatie. Een persoonlijke afwikkeling bij een erkende horlogehandelaar die uw horloge meteen kan controleren is in dat geval de veiligste manier. Alternatieven zijn betalen via PayPal of gebruikmaken van een externe escrowservice.
Voor de exacte prijs en de inbegrepen kosten dient u contact op te nemen met de aanbieder van het horloge. Hij of zij kan u ook vertellen of de douaneformaliteiten al dan niet door de expediteur worden afgehandeld. Voor de in uw land geldende regels kunt u contact opnemen met uw lokale douane.
Binnen de Europese Unie is de aankoop van een horloge vrij van douanekosten en invoerrechten. Bij import vanuit een land buiten de EU, bijvoorbeeld de VS, zijn behalve de aankoopprijs nog lage douanekosten en invoerrechten te betalen. Neem contact op met de douane voor exacte informatie.
Zoekbalk
De zoekbalk is de makkelijkste manier om een horloge te vinden, omdat u automatisch suggesties voor uw zoekopdracht krijgt terwijl u typt.
Pagina met zoekresultaten
De pagina met zoekresultaten heeft verschillende filters: filter bijvoorbeeld op merk, model, referentienummer of beschikbaarheid. U kunt de zoekresultaten ook sorteren op prijs, datum van plaatsing, relevantie en populariteit
Klik op Zoekopdracht opslaan om een zoekopdracht te bewaren en per e-mail op de hoogte te worden gehouden van nieuwe advertenties. De door u geselecteerde filters worden automatisch opgeslagen.
U vindt het eenvoudigst een horloge op Chrono24 via de zoekfunctie. Nadat u een zoekopdracht heeft uitgevoerd, heeft u verschillende filters tot uw beschikking – o.a. 'model', 'jaar' en 'prijs' – om uw zoekresultaten verder in te perken.
U kunt een zoekopdracht ook opslaan. Wij stellen u vervolgens op de hoogte als er nieuwe resultaten voor uw zoekopdracht zijn.Als de particuliere verkoper de escrowservice op Chrono24 niet aanbiedt, raden wij u aan hem of haar persoonlijk te ontmoeten op een veilige locatie. Een persoonlijke afwikkeling bij een erkende horlogehandelaar die uw horloge meteen kan controleren is in dat geval de veiligste manier. Alternatieven zijn betalen via PayPal of gebruikmaken van een externe escrowservice.
Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.
Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.
Als u een afwijkend bezorgadres wilt gebruiken, geef dan het volledige nieuwe adres door via de button 'Contact opnemen met Chrono24'. Wij regelen de rest.
Houd er alstublieft rekening mee dat u bij een creditcardbetaling binnen een paar minuten een reactie van het systeem krijgt. Indien u geen betaalbevestiging of zelfs een foutmelding krijgt, kan dit de volgende oorzaken hebben:
1. Uw creditcard is niet geregistreerd voor 3D Secure (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). Hierover kunt u het best contact opnemen met uw bank.
2. De betaallimiet van uw creditcard is overschreden. U kunt deze limiet bij uw creditcardmaatschappij laten verhogen.
Hartelijk bedankt voor uw betaling. In myChrono24 kunt u onder 'Kopen' de betaling bevestigen met de button 'Ja, ik heb betaald'.
Wij stellen u op de hoogte zodra we uw betaling hebben ontvangen. Betalingsherinneringen kunt u als niet verzonden beschouwen. Deze berichten worden automatisch gegenereerd en stopgezet zodra de betaling is ontvangen.
Houd er alstublieft rekening mee dat een overschrijving 2 tot 3 werkdagen duurt.
Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.
Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.
Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.
Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.
Hartelijk bedankt voor uw betaling. In myChrono24 kunt u onder 'Kopen' de betaling bevestigen met de button 'Ja, ik heb betaald'.
Wij stellen u op de hoogte zodra we uw betaling hebben ontvangen. Betalingsherinneringen kunt u als niet verzonden beschouwen. Deze berichten worden automatisch gegenereerd en stopgezet zodra de betaling is ontvangen.
Houd er alstublieft rekening mee dat een overschrijving 2 tot 3 werkdagen duurt.
Als u een afwijkend bezorgadres wilt gebruiken, geef dan het volledige nieuwe adres door via de button 'Contact opnemen met Chrono24'. Wij regelen de rest.
Hartelijk bedankt voor uw betaling. In myChrono24 kunt u onder 'Kopen' de betaling bevestigen met de button 'Ja, ik heb betaald'.
Wij stellen u op de hoogte zodra we uw betaling hebben ontvangen. Betalingsherinneringen kunt u als niet verzonden beschouwen. Deze berichten worden automatisch gegenereerd en stopgezet zodra de betaling is ontvangen.
Houd er alstublieft rekening mee dat een overschrijving 2 tot 3 werkdagen duurt.
Als u de aankoopprijs rechtstreeks aan de handelaar of particuliere verkoper heeft betaald, neem dan contact met hen op over de retournering.
Houd er alstublieft rekening mee dat er geen wettelijk geregeld herroepings- of teruggaverecht bestaat wanneer u van een particuliere verkoper koopt.
Bij een betaling via de escrowservice
De koper maakt de koopprijs over naar de derdenrekening. Daar blijft het geld veilig staan totdat de koper het product heeft ontvangen en dit heeft bevestigd. Uiterlijk 7 dagen nadat de koper de ontvangst heeft bevestigd, geven we de betaling vrij. De betaling kan ook eerder worden vrijgegeven als de koper daarmee instemt. Als de koper de koopprijs rechtstreeks aan u betaalt, neem dan zelf contact op met de koper. In dit geval raden wij aan de verkoop altijd via een vooruitbetaling af te wikkelen.- De handmatige controle heeft nog niet plaatsgevonden.
- Voor de veiligheid van alle Chrono24-gebruikers controleren wij nieuwe advertenties handmatig. Dit gebeurt uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. De activatie duurt over het algemeen 1 à 3 werkdagen.
- De veiligheidsfoto's zijn niet correct. In dit geval heeft u een e-mail ontvangen met het verzoek de veiligheidsfoto's in uw myChrono24-account te updaten.
- Uw gebruikersaccount is nog niet geactiveerd. Controleer alstublieft of u op de link in de activeringsmail heeft geklikt en uw gebruikersaccount heeft bevestigd.
- In sommige landen moeten wij de identiteit van particuliere verkopers verifiëren. Het is mogelijk dat uw gegevens nog niet zijn gecontroleerd. Houd er alstublieft rekening mee dat het controleren van uw identiteitsdocumenten 1 à 3 werkdagen in beslag kan nemen.
- Wij hebben ook belastinggegevens van u nodig: als u in de EU belastingplichtig bent, geef dan uw btw-nummer op.
U kunt de waarde van uw horloge eenvoudig berekenen op Chrono24 – uiteraard gratis. Selecteer het model en de staat en wij vergelijken uw horloge met een wereldwijd aanbod van 500.000 horloges. Vervolgens bevelen wij een vraagprijs aan, waarmee u de hoogst mogelijke verkoopprijs behaalt.
Naar de waardebepaling
Kies Horloge verkopen en vervolgens Toebehoren verkopen in het menu om een advertentie op te stellen.
U kunt uw advertentie op elk gewenst moment bewerken in myChrono24 (momenteel alleen op de website van Chrono24 en niet via de app). Ga hiervoor naar het menupunt 'Advertenties' en klik vervolgens onder de advertentie op 'Advertentie wijzigen'.
Als u de prijs, de fabrikant of het model wilt wijzigen, neemt u via het onderstaande contactformulier contact met ons op.In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een koper of verkoper in zijn of haar land geen gebruik kan maken van de escrowservice. Laat de koper weten wat de door u gewenste betaalmethode is, bijv. PayPal of een bankoverschrijving. Chrono24 geeft deze betaalgegevens door aan de koper.
Meer informatie over de escrowservice vindt u hier.
Vanzelfsprekend kunt u het product ook persoonlijk aan de koper overhandigen. We raden u aan voor een beveiligde locatie te kiezen, bijvoorbeeld bij een juwelier. In plaats daarvan kunt u ook gebruikmaken van de escrowservice als veilige betaalmethode. Lees alstublieft ook onze Veiligheidstips.
Als u uw horloge niet binnen 6 maanden verkoopt, krijgt u de advertentiekosten terug. De voorwaarden zijn dat uw horloge 6 maanden online heeft gestaan op Chrono24, niet is verkocht en nog in uw bezit is. Als bewijs dient u ons na afloop van deze 6 maanden 2 foto's van uw horloge sturen. Op deze foto's dient het horloge een door ons voorgeschreven tijd aan te geven. Neem hiervoor contact met ons op via het onderstaande contactformulier.
Houd er alstublieft rekening mee dat volgens onze algemene voorwaarden voor particuliere verkopers een terugbetaling niet mogelijk is als het horloge in de tussentijd op een andere manier is verkocht.Om de advertenties op Chrono24 actueel te houden, controleren wij regelmatig per e-mail of de aangeboden producten nog beschikbaar zijn. Als u uw advertentie niet bevestigt, wordt deze na een week automatisch verwijderd. Wij reactiveren uw advertentie graag voor u. Neem hiervoor alstublieft contact met ons op via het onderstaande contactformulier.
U kunt uw advertenties eenvoudig beheren in myChrono24. Daar vindt u alle belangrijke informatie in een oogopslag.- Wij hebben uw advertentie nog niet gecontroleerd. Voor de veiligheid van alle Chrono24-gebruikers controleren wij nieuwe advertenties handmatig - dit duurt over het algemeen 1 tot 2 werkdagen.
- De veiligheidsfoto's zijn niet correct. Update deze alstublieft in myChrono24.
- Als u via een overschrijving heeft betaald, wordt de advertentie pas vrijgegeven nadat het geld op onze rekening is bijgeschreven. Bij internationale overschrijvingen kan dit meerdere dagen duren.
- Uw gebruikersaccount is nog niet geactiveerd. Controleer alstublieft of u uw account heeft bevestigd via de link in de activeringsmail.
Een advertentie plaatsen op Chrono24 is zeer eenvoudig met onze advertentie-assistent. U heeft alleen het referentienummer van uw horloge nodig. U kunt het model ook handmatig uitkiezen. Klik daarvoor op 'Verder zonder referentienummer'. Meer informatie vindt u hier: Succesvol verkopen op Chrono24
Registreer u als handelaar als u professioneel wilt verkopen op Chrono24. Meer informatie vindt u hier.
Kies Horloge verkopen en vervolgens Toebehoren verkopen in het menu om een advertentie op te stellen.
In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een koper of verkoper in zijn of haar land geen gebruik kan maken van de escrowservice. In dat geval betaalt de koper u rechtstreeks. Laat hem of haar weten wat de door u gewenste betaalmethode is, bijv. PayPal of een bankoverschrijving.
Meer informatie over verkopen via de escrowservice vindt u hier.
Bij handmatige input verwijdert of bewerkt u uw advertenties zelf in uw account. Selecteer hiervoor onder Mijn advertenties de optie Advertenties bewerken/verwijderen. Vul uw wijzigingen in het formulier in en sla de advertentie op.
- Voer uw persoonlijke gegevens in
- Voer uw betalingsgegevens in (creditcard of SEPA-incasso in heel Europa)
- Dien de verificatiedocumenten in
- Uittreksel uit het handelsregister of bedrijfsregistratie.
- Bewijs van adres in de vorm van een telefoonrekening, elektriciteitsrekening of iets dergelijks.
Bedankt voor je interesse!
Heb je vragen over Chrono24 als werkgever of ben je geïnteresseerd in een baan bij ons bedrijf?
Neem dan een kijkje op onze vacaturepagina. Daar vind je onze contactgegevens en alle actuele vacatures: https://about.chrono24.com/jobs/
Wij willen u erop wijzen dat vragen die via dit menuonderdeel worden gesteld moeilijk in te delen zijn. Daardoor kan het langer duren voordat wij reageren.
Wij willen u zo snel mogelijk helpen. Daarom is het belangrijk dat u controleert of uw vraag misschien beter bij een ander menuonderdeel past.
Is uw vraag niet beantwoord?
Neem contact op met onze klantenservice.